דיגיטל וטק

אחרי 47 שנה: מסמך נדיר שכתב סטיב ג'ובס נמכר בסכום אסטרונומי

מסמך בכתב ידו של מייסד אפל, סטיב ג'ובס, עבור Apple-1 Computer, נמכר במכירה פומבית של RR מבוסטון תמורת סכום מרשים במיוחד של 175,759 דולר. אז מה מיוחד באותו מסמך נדיר?
מערכת ice | 
סטיב ג'ובס (צילום Ben Stanfield / flickr)
מסמך בכתב ידו של מייסד אפל, סטיב ג'ובס, עבור Apple-1 Computer, נמכר במכירה פומבית של RR מבוסטון תמורת סכום מרשים במיוחד של 175,759 דולר. אותו מסמך שנכתב על ידי סטיב ג'ובס בעצמו עוד בצעדיו הראשונים בעולם הטכנולוגי, מעניק לנו תובנה על ימיה הראשונים של אפל, וכמובן על מוחו המבריק ועל החזון של סטיב ג'ובס, שחולל מהפכה טכנולוגית בעולם.
בית המכירות הפומביות פרסם גם בלוג שדן באותו מסמך, אשר נכתב עבור מחשב Apple-1 על גיליון בקלסר שחור עוד בשנת 1976. המסמך, שנרכש על ידי אדם שזהותו אינה ידועה בשלב זה, נכתב באותה שנה, ובו פירט ג'ובס את הפרטים הטכניים של Apple-1 - מחשב שהקדים את זמנו.
ההערות שנכתבו אז בכתב ידו של סטיב ג'ובס, מתארות ​​את תכונות המחשב, כולל ספקי כוח, 8K בייטים של זיכרון RAM, מסוף CRT שלם עם אפשרות של כניסה למקלדת, פלט וידאו מורכב ואפשרות הרחבה עד 65K דרך מחבר. באופן מעניין, ג'ובס הצביע על העדפה למיקרו-מעבד 6501 או 6502 עקב נוכחות של תכנות BASIC. אין ספק שמדובר במסמך נדיר ומעניין, שמראה את החזון של ג'ובס, אחד המוחות הטכנולוגיים הגדולים ביותר בהיסטוריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה