דיגיטל וטק

משבר בהייטק? ענקית הסייבר היפנית מרחיבה את פעילותה בישראל

טרנד מיקרו ישראל שכרה משרדים בגודל של כ-450 מ"ר, הכוללים שלושה חדרי ישיבות מתקדמים וחדר הדרכה לטובת פעילות Trend Campus המסמיכה עובדים בתחום הסייבר
מערכת ice | 
טרנד מיקרו (צילום טרנד מיקרו)
על רקע החלטת ענקית אבטחת הסייבר היפנית-אמריקאית טרנד-מיקרו להרחיב את פעילותה בישראל, השלימה לאחרונה החברה מעבר למשרדים חדשים במגדל פלטינום ברחוב הארבעה בתל אביב.
מעבר למשרדים חדשים הוא חלק ממהלך כולל של צמיחת החברה בישראל לאחר שהכפילה את כמות העובדים בשנה האחרונה וצפויה להגדיל משמעותית את היקף הפעילות בשנה הקרובה.
טרנד מיקרו ישראל שכרה משרדים בגודל של כ-450 מ"ר, הכוללים שלושה חדרי ישיבות מתקדמים וחדר הדרכה לטובת פעילות Trend Campus המסמיכה עובדים בתחום הסייבר.
כחלק מהמעבר, הושקעו תקציבים רבים בעיצוב ושיפוץ המשרדים במטרה ליצור סביבת עבודה דינמית שעונה לצרכי הפעילות העסקית הרגישה של החברה. בתוך כך, מרחב העבודה חולק לחללים שונים, מבודדים ומשותפים. נבנו מספר חדרי ישיבות אשר צוידו בציוד תקשורת מתקדם ומאובטח, ותאי טלפון ייחודים. כמו כן במהלך השיפוץ, חדרי הישיבות נבנו על ידי חומרים מבודדי רעשים במטרה לאפשר קיום של מספר פגישות במקביל באופן המבטיח דיסקרטיות ואינטימיות מלאה ללקוחות.
מור סוויני, מנהל אסטרטגיה עסקית ו-OPS טרנד מיקרו ישראל: "העתקת פעילות החברה
למשרדים חדשים הוא מהלך שמבסס את הרחבת פעילותינו בישראל. בשנה האחרונה הכפלנו את צוות העובדים והיקפי העבודה שלנו ובעתיד אנו צפויים לגדול אף יותר. השקענו תקציבים רבים בעיצוב חלל המשרדים במטרה ליצור סביבת עבודה המאפשרת דיסקרטיות מלאה ללקוחותינו מצד אחד ודינמיות מצד שני, וראינו חשיבות רבה לכך שהמשרד יהיה בלב ליבה של זירת ההייטק הישראלית וקרוב לקו רכבת על מנת שדרכי ההגעה יהיו נוחות לעובדים וללקוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה