דיגיטל וטק

סופוס השיקה את המילה האחרונה בתחום הגנת הסייבר לארגונים

החברה השיקה את Sophos Managed Detection and Response (MDR) for Microsoft Defender, המציע את יכולות התגובה העוצמתיות ביותר בתעשייה לארגונים המשתמשים ב-Microsoft Security
מערכת ice | 
גון שייר (צילום סופוס)
סופוס, מובילה עולמית בחדשנות ואספקת אבטחת סייבר כשירות, השיקה את Sophos Managed Detection and Response (MDR) for Microsoft Defender, המציע את יכולות התגובה העוצמתיות ביותר בתעשייה לארגונים המשתמשים ב-Microsoft Security.
שירות הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) עבור Microsoft Defender מוסיף שכבת קריטית של הגנה 24/7 לחבילת האבטחה של Microsoft עבור נקודות קצה, SIEM, ענן ופתרונות אחרים המספקים הגנה מפני פרצות נתונים, תוכנות כופר והתקפות סייבר יריבות אחרות בזמן אמת.
"טכנולוגיית 1 Baseline security לבדה אינה מספיקה כדי להביס תוקפים נחושים שימצאו דרכים לחדור לארגון, כפי שמעידים המקרים שצוות התגובה לאירועים שלנו מנהל. תוקפי סייבר הם הזן העקשני ביותר, וארגונים זקוקים לשכבת אבטחה אנושית כדי לבצע ציד איומים, לזהות התנהגויות של תוקפים המנסים להתחמק מכלי אבטחה ולהגיב לחיסול התקפות במהירות ובדיוק", אמר ראג'ה פאטל, סגן נשיא בכיר למוצרים ושירותים מנוהלים בסופוס.
פאטל הוסיף: "במקום לאלץ אותם להחליף טכנולוגיות קיימות, אנחנו תומכים בארגונים ובצרכים המדויקים שלהם – לא משנה באילו פתרונות אבטחה הם כבר משתמשים. זו גם הזדמנות אדירה עבור שותפי Microsoft Security להבטיח שהלקוחות מוגנים באופן מלא וממקסמים את הפריסות הקיימות שלהם".
Sophos MDR for Microsoft Defender משלב טלמטריה ממגוון רחב של כלי אבטחה עבור Microsoft Security. בניגוד להצעות MDR אחרות, המגבילות את התמיכה ב- Microsoft Defender for Endpoint או Microsoft Sentinel ומספקות יכולות תגובה מינימליות לאיומים, ה- MDR של סופוס מחזק את חבילת האבטחה הרחבה יותר של Microsoft, הכוללת:
-  Microsoft Defender for Endpoint
- Microsoft Defender for Identity
- Microsoft Defender for Cloud
- Microsoft Defender for Cloud Apps
- Identity Protection (Azure Active Directory)
- Office 365 Security and Compliance Center 
- Microsoft Sentinel
- Office 365 Management Activity
הטלמטריה ממקורות אלה מאוחדת באופן אוטומטי, מתועדפת ומתואמת עם תובנות מה- Sophos Adaptive Cybersecurity Ecosystem ופעילות מודיעין האיומים של Sophos X-Ops המונה יותר מ -500 אנליסטים, ציידי איומים, צוותי תגובה, מדעני נתונים ומומחים אחרים של סופוס ברחבי העולם. זה מאפשר לצוות התפעול של Sophos MDR לזהות ולעצור יותר איומים מאשר כלי האבטחה של Microsoft Security – או כל טכנולוגיית אבטחה אחרת.
"65% מהארגונים חוו אירוע כופר משמעותי ב-12 החודשים האחרונים למרות השקעות משמעותיות בכלי אבטחה, על פי מחקר של IDC. לעתים קרובות אלו הם לא הכלים אלא הגורם האנושי. רוב צוותי ה-IT והאבטחה עובדים שעות מרובות, עם מחסור בכוח אדם ומשאבים מוגבלים. הם לא יכולים למיין ולטפל במבול היומי של התראות כדי לקבל את ההגנות הרצויות שהובטחו מהשקעות בכלי האבטחה הקיימים שלהם", אמר פרנק דיקסון, סגן נשיא Security and Trust research practice ב-IDC. "עבור ארגונים הממנפים את חבילת האבטחה של Microsoft security ,Sophos MDR מסייעת להם לממש את התוצאות שקיוו להן מהשקעות הסייבר הקיימות".
"העיקרון המנחה שלנו הוא לספק את תוצאות האבטחה הטובות ביותר עבור הלקוחות שלנו. התקדמויות טכנולוגיות כמו גילוי ותגובה מורחבים (XDR) ובינה מלאכותית גנרטיבית מניעות אבטחה יעילה יותר, אך האלמנט האנושי נותר מרכיב קריטי לעצירת איומים מתקדמים", אמר קירון ניושם, מנהל טכנולוגיות ראשי – אבטחת סייבר ב-Softcat. "אנחנו מאוד מרוצים מהאופן שבו Sophos MDR מסייעת ללקוחותינו להתגבר על המחסור הגובר בכישרונות ועל פער המיומנויות המתרחב כדי לספק את תוצאות אבטחת הסייבר הטובות ביותר האפשריות, ללא תלות בגודל, במבנה או בהשקעות הטכנולוגיות הקודמות של הלקוח".
Sophos MDR הוא מוצר ה-MDR הנפוץ ביותר עם יותר מ -17,000 לקוחות בכל גודל ובכל מגזר, והוא פתרון ה-MDR בעל הדירוג הגבוה והביקורות הגבוהות ביותר ב-Gartner Peer Insights ו-G2. זהו שירות ה-MDR היחיד שניתן לשלב בפריסות אבטחה קיימות של משתמשי קצה מצד שלישי, כמו גם במוצרי סופוס. בנוסף למיקרוסופט, ארגונים יכולים גם לשלב מקורות טלמטריה מעשרות ספקים אחרים, כולל Amazon Web Services (AWS), Google, CrowdStrike, Palo Alto Networks, Fortinet, Check Point, Okta, Darktrace ורבים אחרים, דרך Sophos Marketplace.
Sophos MDR עבור Microsoft Defender זמין כעת לכל לקוחות Sophos MDR Essentials באמצעות טכנולוגיות אבטחה הכלולות ברישיונות Microsoft 365 E3 ו-E5. ההצעה הניתנת להתאמה אישית עם אפשרויות תגובה שונות לאיומים והיא זמינה דרך הערוץ הגלובלי של Sophos של משווקים, שותפים וספקי שירותים מנוהלים (MSPs). 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה