דיגיטל וטק

מהפכת הבינה המלאכותית: יוזרוואי חושפת תוסף לשיפור ביצועי אתרים

יוזרוואי, אשר פיתחה טכנולוגיות מבוססות AI לנגישות באינטרנט, הצליחה להנגיש ולשפר את ביצועי אתר ההשוואות ממותגי חברת נטורל אינטליג'נס
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום vecteezy)
תוך חודשים ספורים: יוזרוואי, אשר פיתחה טכנולוגיות מבוססות AI לנגישות באינטרנט, הצליחה להנגיש ולשפר את ביצועי אתר ההשוואות ממותגי חברת נטורל אינטליג'נס.
מדובר בעלייה של 2.4% ברווח-פר-קליק (EPC - Earnings per Click), עלייה של 3.5% בהכנסות-פר-ביקור (EPV - Earnings per Visit), עלייה של 1% בשיעור הלחיצה (CTR) וכן ירידה של 0.5% אחוזי הנטישה של האתר.

נטורל אינטליג'נס הישראלית היא חברת אינטרנט בינלאומית בתחום ההשוואות המקוונות, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית שעוזרת לצרכנים לקבל החלטות מושכלות בזמן קצר, בשני מותגים: Top10 עם למעלה מ-70 קטגוריות ו-Best Money להשוואת שירותי בנקאות ופיננסים.
בכדי להמשיך ולהניע את צמיחתה, החליטה החברה כי תרצה להפוך את האתר שלה לנגיש יותר, דרך הטמעת תוסף ה-AI-Powered Widget 4.0 של יוזרוואי. תוך חודשים ספורים, החברה דיווחה על שיפורים משמעותיים בביצועי האתר, הכוללים עלייה של 2.4% בהכנסות-פר-קליק, עלייה של 3.5% בהכנסות-פר-ביקור, עלייה של 1% בשיעור הלחיצה ועוד ירידה של 0.5% באחוזי הנטישה באתר, המעידים על התרחבות מעגל המשתמשים.
תומר פוס, סמנכ״ל המוצר בחברת נטורל אינטליג'נס: ״חיפשנו רבות אחר פתרונות מתקדמים שיוכלו לעזור לנו להטיב עם הלקוחות שלנו ולהרחיב את מעגל המשתמשים. פיתרון ההנגשה הייחודי של יוזרוואי מאפשר לנו בידיוק את זה - דרך שיפור חוויית המשתמש של גולשי האתר. עוד הוסיף: הופתענו לגלות שתוצאות הפיילוט הורגשו משמעותית גם בביצועי האתר, ונמשיך בשילוב הטכנולוגיה המסייעת להניע את צמיחת החברה."
לדברי אלון מייסון, מייסד ומנכ״ל חברת UserWay, ״מדובר בתוצאות עסקיות וכלכליות חשובותאת יכולת יצירת-הערך שלנו באופן משמעותי״, עוד הוסיף כי ״יוזרוואי פעילה בשוק הנחשב ״אוקיינוס כחול״ של יותר מ-200 מליון אתרי אינטרנט בעולם, כאשר מתוכם אחוז ניכר מתוכם הנדרש לעמוד ברגולצייות נגישות, ועל כן אנחנו צופיםמצפים להמשיך במגמת הצמיחה שאנו מציגים שנה אחר שנה. השותפות עם נטורל אינטליג'נס, מובילה עולמית בתחום ההשוואות המקוונות, מאפשרת לנו לגשתלעוד מאות מיליוני צרכנים במדינות החשופות לרגולצייה בתחום הנגישות.״
״הפיילוט הוכיח שהפתרונות שלנו לא רק מאפשרים גישה שווה לכל משתמש תוך עמידה בתקנות ה-WCAG ו-ADA, אלא גם מביאים לשיפור ניכר בביצועי האתר ובחווית המשתמש (UI) לרבות  ברווחיות, בעלייה בהקלקות, באינטראקציה עם המשתמש, בהארכת זמן המשתמש באתר ובפרמטרים נוספים.״
״בחירתה של החברה המובילה ושל הגופים וחברות המובילות בעולם בפתרונות המתקדמים שלנו מעידה על האמון הרב שרוכשות החברות האלו במוצר שלנו וכן מצביעה על המודעות הגוברת בשינוי התפיסתי שחל בקרב משתמשי הרשת וספקי המידע לקראת נגישות אינטרנטית לכולם.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה