דיגיטל וטק

הסכום המטורף שסגה משלמת כדי לרכוש את מפתחת "אנגרי בירדס"

חברת הגיימינג רוביו אנטרטיינמנט (Rovio) נרכשה על ידי סגה סמי הולדינגס של ענקית המשחקים היפנית סגה (Sega) בסכום של יותר ממיליארד דולר
מערכת ice | 
אנגרי בירדס (צילום ROVIO)
חברת הגיימינג רוביו אנטרטיינמנט (Rovio), שפיתחה את המשחק "אנגרי בירדס", נרכשה על ידי סגה סמי הולדינגס של ענקית המשחקים היפנית סגה (Sega) בסכום של יותר ממיליארד דולר. 

רוביו הפינית הודיעה ב-6 בפברואר כי היא עורכת חוות דעת אסטרטגית ונכנסה למגעים לא מחייבים עם רוכשות פוטנציאליות, בהן פלייטיקה הישראלית, אותה הציעה לרכוש אותה ב-813 מיליון דולר. ב-22 במרץ פירסמה החברה כי המגעים עם פלייטיקה פסקו, מה שגרר את הירידה החדה ביותר במנייתה מאז אוגוסט.
מניית רוביו עדיין גבוהה ב-28% מרמתה בתחילת השנה. ביום שישי עלתה המניה ב-1.1% בבורסת הלסינקי, מה שמקנה לה שווי שוק של 645 מיליון אירו (כ-709 מיליון דולר).
סגה סמי היא חברת גיימינג שנוצרה ב-2004 כתוצאה ממיזוג בין ענקית משחקי הווידאו סגה לתאגיד סמי. לחברה יש כמה משחקים פופולריים, ובראשם סוניק הקיפוד, שזכה בשנים האחרונות לעדנה מחודשת. מניית סגה זינקה ב-33% עד כה השנה בזכות רווחים גבוהים מהצפוי ותחזיות אופטימיות, ושווי השוק של החברה נאמד ב-642 מיליון ין (4.8 מיליארד דולר).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה