דיגיטל וטק

הכירו את הצ'אטבוט המעודכן של ChatGPT: כך הוא ישנה הכול

העדכון הבא ל-Chat-GPT כבר כאן והוא פותר בעיה שאפילו לא הספיקה להתפתח דיו. הצ'אטבוט החדש יפרק את המשימות שלכם למיני-משימות קטנות. אף שהכלי עדיין לא יעיל מספיק, זה כנראה רק עניין של זמן
מערכת ice |  2
בינה מלאכותית (צילום vecteezy)
כלי הבינה המלאכותית החדש, Chat-GPT, אולי נמצא בחיינו זמן קצר יחסית, אך הוא כבר מקבל עדכונים חדשים שפותרים עבורנו בעיות שאפילו לא היה לנו זמן להתרגל אליהם - האם זה מעיד על עצלנות בני האדם או על קדמה נדרשת?
ובכן, מדובר בעדכון רביעי במספר לכלי המוכר של OpenAI והעדכון הקטן, ששמו Auto-GPT, כולל בפועל צ'אטבוט שמפעיל עבורנו צ'אטבוטים אחרים. משמע, לפי דה מרקר, כי לא עוד צריך לכוון בעצמנו את הכלי עד לכדי שלמוות. בפועל העדכון הוא זה שייקח את המשימה שנתנו לו והוא כבר יעבוד על חלוקת המשימות ואפילו יהיה אחראי על שאלות חשובות כמו: איך יש לגשת למשימה, כיצד יש לפרק אותה וכל שלל השאלות הנדרשות להמשך.
למרות הקדמה התיאורטית בעדכון הזה, הוא עדיין התחלתי למדי ולכן נוטה לטעויות, הוא איטי והתוצאות כאמור לא בדיוק כפי שהיינו מצפים להן. למרות זאת, בהתחשב בעובדה שהוא כבר נמצא על רגליו זמן כה קצר לאחר שהכרנו את הכלי המקורי - אין ספק כי בקרוב נקבל גרסה משופשפת ואולי הרבה יותר מפחידה ומבריקה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שליחות קטלנית
    ינון 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הסוף הגיע
    סגור
  • אשכרה
    כןכן 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בסרט גם אמרו שהאפוקליפסה היא ב2029, בקצב כזה אני ממש יכול להאמין לזה??
    סגור