דיגיטל וטק

אפלייד מטיריאלס משיקה טכנולוגיה פורצת דרך לתעשיית השבבים

הישג לאפילייד מטיריאלס. החברה מכריזה על פריצת דרך טכנולוגית בתחום ייצור השבבים. בזכות הטכנולוגיה תספק רזולוציה מדויקת יותר ומהירות הדמיה גבוהה ב-30%
מערכת ice | 
המכשיר של אפלייד מטיריאלס (צילום באדיבות אפלייד מטיריאלס)
אפלייד מטיריאלס העולמית מכריזה על פריצת דרך טכנולוגית בתחום ייצור השבבים, במטרה לייעל ולדייק תהליך מורכב וקריטי זה. הטכנולוגיה החדשה של אפלייד, בפיתוח וייצור כחול לבן, 10®VeritySEM מספקת רזולוציה מדויקת יותר ומהירות הדמיה גבוהה ב-30% מהטכנולוגיות הקיימות בשוק, ומבססת עצמה בתור הטכנולוגיה המתקדמת בתעשייה.
הפיתוח יאפשר ליצרני השבבים להאיץ את תהליך הייצור ולמקסם את התשואה בייצור בנפח גבוה. הטכנולוגיה החדשה פותחה בישראל, בה פועלת חטיבת Process Diagnostics and Control של אפלייד מטיריאלס, המנוהלת על ידי רפי בן עמי.

10®VeritySEM היא מערכת מטרולוגיה מבוססת eBeam, שפותחה כחלק ממערכות בקרת השבבים, וזאת על מנת להצליח למדוד ולבדוק ביתר דיוק מידות של מבנים קריטיים בתהליך ייצור השבבים.
בקרת שבבים הופכת למאתגרת במיוחד, לאור תהליך מזעור השבבים הקיים בתעשייה. על כן, המערכת זוכה להתעניינות מסחרית גדולה, וזאת בעיקר מלקוחות מתקדמים מעולמות ה-logic ו-Memory. רק במהלך השנה אחרונה, נשלחו כבר יותר מ-30 מערכות ללקוחות אפלייד.
המערכות המתקדמות לבדיקה ובקרה, המפותחות ומיוצרות בישראל, מאפשרות ללקוחות הגלובליים של החבר לייצר שבבים באופן חכם, מהיר ויעיל יותר וכך להבטיח המשך קידמה טכנולוגית בכל תחום. כיום, כמעט כל שבב בעולם עבר בתהליך הייצור דרך המכונות תוצרת כחול-לבן של אפלייד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה