דיגיטל וטק

תערוכת MWC: גוגל חושפת שורת עדכונים ופיצ'רים חדשים באנדרואיד

"אנדרואיד מספקת באופן רציף שיפורים ותכונות חדשות במטרה להפוך את המכשירים ואת אפליקציות Google לטובות עוד יותר לאורך זמן", כתבה היצרנית בהצגת החידושים
מערכת ice | 
גוגל (צילום unsplash)
השבוע ב-MWC ברצלונה, Google, ביחד עם שותפים, מציגה את המחויבות שלה ליצירת מכשירים מחוברים שעובדים טוב יותר ביחד ונשארים עדכניים לאורך זמן: "החודשים הראשונים של 2023 היו עמוסים עבור הצוות והשותפים שלנו. רק בחודש שעבר הצגנו ב- CES את ההתקדמות שלנו ביצירת פונקציונליות מרובת מכשירים והצגנו חוויות חדשות בשימוש ב-Spotify ו-YouTube Music שיעזרו לכם לקחת את הוידיאו והאודיו שלכם לאורך כל היום.
לקראת MWC, השותפים שלנו הכריזו על מכשירים חדשים שמנצלים את יתרונות התוכנה העדכנית ביותר של אנדרואיד, כמו סדרת Samsung Galaxy S23 החדשה. השבוע נחשפו  Xiaomi 13 ו-13 Pro הכוללים תמיכה במפתח רכב דיגיטלי, ופתרונות האחסון של Google One עם אחסון מורחב לזכרונות שלכם וגישה ליכולות עריכה משופרות כמו "מחק קסם" (Magic Earaser). בנוסף, סמארטפונים שהוכרזו לאחרונה כמו OPPO Find N2 Flip ו-OnePlus 11 יכולים לשתף קבצים באופן מיידי באמצעות Nearby Share, ו-אוזניות כמו OnePlus Buds Pro 2 ו-Xiaomi Buds 4 Pro כוללות חווית אודיו סוחפת עם אודיו מרחבי.
אנחנו מאמינים שהעברת הודעות צריכה לחבר אנשים, לא להפריד ביניהם. פונקציית Messages by Google משתמשת ב-RCS, התקן המודרני בתעשייה להעברת הודעות, שתומך בתכונות כמו הצפנה מקצה לקצה לשמירה על פרטיות ההודעות שלכם. בשבוע שעבר, Vodafone הודיעה ש-Messages תהיה אפליקציית ברירת המחדל להעברת הודעות בכל מכשירי אנדרואיד הרלוונטיים שלה.
היתרונות של מכשיר אנדרואיד חדש לא נגמרים לאחר הרכישה. בשנים האחרונות, השקענו בעדכוני תוכנה תכופים וביצירת פיצ'רים חדשים שיעזרו לשמור על המכשירים שלכם עדכניים - גם מחוץ לשדרוגי מערכת ההפעלה השנתיים. בשנת 2022, יותר ממחצית מהפיצ'רים שהושקו בעדכונים הרבעוניים שלנו תומכים בגרסאות של מערכת ההפעלה עד אנדרואיד 6. מדובר במיליארדי מכשירי אנדרואיד פעילים שנהנים בקביעות מעדכונים חדשים שהופכים אותם למועילים יותר. היום, אנחנו מכריזים על קבוצת פיצ'רים חדשים כגון Fast Pair שמגיע ל-Chromebook, לצד פיצ'רים אחרים, מהנים ועדכניים, שזמינים בטלפונים, טאבלטים ושעונים חכמים של Wear OS.
העדכונים השגרתיים מאפשרים לנו לספק שיפורי אבטחה ופרטיות קריטיים, ומבטיחים שאתם תוכלו ליהנות משליטה רבה יותר על הנתונים שלכם ומהגנה נוספת של מאפייני אבטחה מובנים באנדרואיד.  בין השותפים שלנו אפשר למצוא מותגים כמו Samsung, Xiaomi, OnePlus ו-Oppo, המחוייבים לתמיכה ארוכה יותר במערכת ההפעלה ובעדכוני אבטחה כדי להאריך את חיי המכשיר שלכם.
אנחנו ממשיכים לשתף פעולה עם איגוד ה-GSMA בתחומים כמו הגברת השקיפות עבור הצרכנים באמצעות מידע על הגנות האבטחה של המכשירים שלהם. לא משנה אילו מכשירי אנדרואיד בבעלותכם, אנחנו מתמקדים בכך שהם יעבדו טוב יותר יחד וישארו מעודכנים ומאובטחים באמצעות עדכונים תכופים.
נניח שאתם מתכננים אירוע גדול, או אולי רק את רשימת הקניות השבועית. בקרוב, Google Keep single note widget יעזור לכם לנהל במהירות את ההערות שלכם ולסמן רשימות מטלות ישירות ממסך הבית. הווידג'ט מציג תזכורות, צבעי רקע ותמונות שנוספו להערות מאפליקציית Keep תוך שהוא מסתנכרן עם השעון החכם שלכם.
אם יש לכם את השעון חכם Wear OS by Google בהישג יד, Google Keep מציגה שני קיצורי דרך חדשים שיכולים לעזור ליצור הערות ורשימות מטלות בלחיצה פשוטה על פני השעון. בעזרת עט סטיילוס או מגע במסך, תוכלו להוסיף הערות לקובצי PDF באפליקציית Google Drive באנדרואיד. נסו סוגי משיכות דיו שונים כדי לספק הערות או משוב ביד חופשית (שימושי לסימון תמונות), או השתמשו בכלי ההדגשה כדי לשמור טקסט חשוב בצורה מסודרת בטאבלט או בסמארטפון. לאחר מכן הסתירו, בטלו, מחקו או שמרו עותק חדש של המסמכים עם ההערות.
Google Meet מבטל רעשים במהלך שיחות במגוון של מכשירים ניידים מבוססי אנדרואיד עם סינון  קולות רקע מסיחים (כמו צלילי בנייה קרובה או מכסחת דשא), בזמן שאתם מדברים. בקרוב, Fast Pair יוכל לחבר אוזניות Bluetooth חדשות ל-Chromebook בלחיצה אחת בלבד. ואם כבר הגדרתם אוזניות בטלפון האנדרואיד שלכם, ה-Chromebook יתחבר אליהם אוטומטית.
שילובי אמוג'י חדשים זמינים כעת ב-Emoji Kitchen כדי שתוכלו לערבב, ליצור שילובים ולשתף כמדבקות דרך Gboard. בשבוע הבא, יגיעו לארנק Google אנימציות חדשות ומהנות בעת תשלום ללא מגע (Tap to pay) שיסייעו לאשר את העסקאות שלכם בחנות. שימו לב לכמה פינגווינים עליזים, ועוד.
כעת תוכלו להגדיל בקלות את התוכן ב-Chrome, כולל טקסט, תמונות, וידאו ושליטה אינטראקטיבית ב-300%. התאימו אותו להעדפות הראייה שלכם תוך שמירה על פריסת העמוד. זה כולל את היכולת להגדיר את גודל התוכן המועדף עליכם כברירת מחדל כך שלא תצטרכו לשנות אותו כל פעם שאתם פותחים את Chrome. נסו את זה כבר עכשיו, לפני העדכון הרשמי במרץ. חפשו את Chrome Beta דרך הגדרות > נגישות.
לבסוף, Wear OS 3+ יציג שני מצבי צליל ותצוגה חדשים לשיפור נגישות השעון. מונו-שמע שיכול לעזור לצמצם חוסר התמצאות שנגרם מפיצול אודיו, ומצבי תיקון צבע וגווני אפור שמעניקים לכם יותר בחירה בתצוגת השעון. אנדרואיד מספקת באופן רציף שיפורים ותכונות חדשות במטרה להפוך את המכשירים ואת אפליקציות Google לטובות עוד יותר לאורך זמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה