דיגיטל וטק

מקינזי רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי איגואזיו

Iguazio פיתחה פלטפורמה לבנייה, הטמעה וניהול של פרויקטי בינה מלאכותית בארגונים. זוהי הרכישה הראשונה שפירמת הייעוץ הבינלאומית מבצעת בישראל, במסגרתה כל עובדי איגואזיו ישתלבו בזרוע הבינה המלאכותית של מקינזי
מערכת ice | 
מייסדי איגוואזיו (צילום ינאי יחיאלי)
פירמת הייעוץ הבינלאומית מקינזי רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי Iguazio המתמחה בבינה מלאכותית ולמידת מכונה. זוהי הרכישה הראשונה שמקינזי מבצעת בישראל.
הטכנולוגיה של איגואזיו, יחד עם כל עובדיה (כ-70 מומחי דאטה ו-AI), יאפשרו למקינזי להאיץ את פעילותה בתחום, ולסייע לארגונים רבים לממש את מלוא הפוטנציאל של בינה מלאכותית ולהפיק ממנה ערך עסקי. Iguazio תשמש כבסיס למרכז מחקר ופיתוח חדש של QuantumBlack בארץ, אותו מקינזי מתכננת להגדיל ולהרחיב בשנים הקרובות.
לפי מחקר של מקינזי, ארגונים ברחבי העולם השקיעו בפרויקטי AI יותר מ-490 מיליארד דולר בין 2012 ל-2021. אולם, עבור רובם הערך האמיתי של ההשקעות הללו עדיין לא התממש, כאשר רק אחד מכל 10 פרויקטים של בינה מלאכותית מוטמע בהצלחה בסביבה העסקית, מחוץ למעבדה. 
QuantumBlack זרוע ה-AI של מקינזי, עובדת עם לקוחותיה כדי להתמודד עם אתגר זה. האלמנט האחרון אותו מוסיפה החברה כעת הוא פתרון שיאיץ הטמעה של פרויקטי AI בזמן-אמת, בסקייל ובכל סביבה טכנולוגית.
איגואזיו פיתחה פלטפורמת MLOps - Machine Learning Operations - המבצעת אוטומציה לתהליכי בנייה, הטמעה וניהול של בינה מלאכותית בארגונים. הטכנולוגיה שלה תאפשר למקינזי ול-QuantumBlack לספק פתרונות AI יעילים, אמינים ומהירים יותר לתעשייה. כל עובדי Iguazio ישתלבו ב-QuantumBlack, וימשיכו לעבוד ממשרדי החברה ולהתמקד בפיתוח הטכנולוגיה.
הסטארט-אפ, שממוקם בהרצליה, הוקם בשנת 2014 על-ידי אסף סומך (מנכ"ל) ירון חביב (CTO), ירון שגב (COO) ואורית ניסן-מסינג (סמנכ"לית ארכיטקטורה). כל מייסדי החברה יצטרפו למקינזי וישמשו כמובילי הפעילות של Iguazio בתוך הפירמה.
בן אלנצויג, שותף בכיר במקינזי ומנהל השותפויות והרכישות של QuantumBlack: "לאחר בחינה של יותר מאלף חברות AI ברחבי העולם, זיהינו את איגואזיו כמתאימה ביותר לעזור לנו להאיץ באופן משמעותי את הפעילות שלנו בתחום הבינה המלאכותית - החל משלב הרעיון הראשוני ועד לשלב הפיתוח וההטמעה – בצורה פשוטה, סקיילבילית ואוטומטית. באמצעות איחוד כוחות זה, הרחבנו באופן חסר תקדים את יכולות הבינה מלאכותית שאנו מציעים ללקוחות שלנו מקצה לקצה״.
אסף סומך, מייסד-שותף ומנכ״ל Iguazio: "הניסיון של מקינזי בייעוץ ואסטרטגיה, לצד הטכנולוגיה והמומחים של QuantumBlack, יחד עם הפלטפורמה והצוות של Iguazio – מהווים ביחד את הפתרון האולטימטיבי עבור חברות שמעוניינות להטמיע בינה מלאכותית ברחבי הארגון, בצורה שתשפיע ישירות על שורת הרווח שלהן. אנחנו נרגשים להצטרף למשפחת מקינזי, לקבל חשיפה ללקוחותיה הגדולים, ולפתוח פרק חדש עבור Iguazio״.
אלכסנדר סוכרבסקי, שותף בכיר במקינזי ומנהל משותף של QuantumBlack: ״יש לנו מחויבות לממש את מלוא הפוטנציאל של בינה מלאכותית עבור כל הארגונים איתם אנו עובדים, מתוך מטרה לתרום לצמיחה מתמשכת. כיום, 90% מפרויקטי הבינה המלאכותית של ארגונים לא מייצרים ערך עסקי אמיתי בשוק, ונשארים במעבדה – ואנחנו מזהים כאן הזדמנות משמעותית. השילוב של Iguazio עם QuantumBlack מעמיק את הצעת הערך שלנו בצורה שתאפשר להטמיע בינה מלאכותית בכל שלב חשוב של קבלת החלטות ובזמן אמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה