דיגיטל וטק

זהו הסטארט - אפ הישראלי שגייס 135 מיליון דולר

גיוס ההון הנוכחי של WEKA מגיע לאחר תקופה חסרת תקדים של צמיחה, הישגים והתרחבות
מערכת ice | 
Weka (צילום Weka)
WEKA, פלטפורמת אחסון וניהול הנתונים של הדור הבא, הודיעה היום (רביעי) כי גייסה 135 מיליון דולר בסבב D בהובלת Generation Investment Management. החברה הכפילה את הערכת השווי שלה מסבב הגיוס הקודם על אף התנודתיות וחוסר הודאות בשווקים הפיננסים העולמיים, שהשפיעה רבות על הערכות השווי וההשקעות בסטארט-אפים.
הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה את המשך ההשקעה בפיתוח WEKA Data Platform, הרחבת הפיצ'רים והאינטגרציות שלה בענן, תמיכה ב- Use Cases חדשים והאצה של אספקת פתרונות חדשניים ללקוחותיה. בנוסף, הגיוס גם יאפשר ל-WEKA להגיע לרווחיות, לתדלק התרחבות גלובלית משמעותית ולהרחיב במהירות את צוותי הענן, הצלחת הלקוחות (Customer Success), המכירות, השיווק, התפעול ומשאבי האנוש שלה.
גיוס ההון הנוכחי של WEKA מגיע לאחר תקופה חסרת תקדים של צמיחה, הישגים והתרחבות. בחודש שעבר, WEKA הוכרה בשנה השניה ברציפות  כ- Visionary  ב- Gartner Magic Quadrant 2022 למערכת קבצים מבוזרות ואחסון אובייקטים ובספטמבר היא סגרה רבעון שלישי עם שיא שעבר את כל שנת הכספים של 2021. "העוצמה והמגוון של משקיעים המצטרפים לסבב גיוס זה מרשימים. הצורך למצות את הפוטנציאל של עומסי העבודה של הדור הבא מעולם לא היה גדול יותר", אמר ג'ונתן מרטין, נשיא WEKA.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה