דיגיטל וטק

בשורה משמחת לגולשים: אלה הפיתוחים החדשים של גוגל

הבשורה הכי משמעותית לישראל היא Multi Search - חיפוש משולב ב-Google הכולל טקסט ותמונה שבחודשים הקרובים יושק בעברית ובעשרות שפות נוספות 
מערכת ice | 
גוגל נגד האפליקציות הכי חשובות לצרכנים (צילום pixabay, ויקיפדיה)

באירוע Search On של Google שנערך בשעה זו, הציגה החברה שורה של פיתוחים חדשים במנוע החיפוש, מפות Google ומודעות Shopping שיעזרו לאנשים לחפש מידע ולהבין את העולם סביבה בצורה יותר אינטואיטיבית תוך שימוש במילים, קול ותמונה. 


אחד הפיתוחים החדשים של גוגל הוא חיפוש משולב (Multisearch), דרך חדשה לחלוטין שמאפשרת לחפש מידע בשילוב של תמונות וטקסט בו-זמנית, בדומה לאופן שבו אתם מצביעים על חפץ ושואלים חבר לגביו. החיפוש המשולב הוצג מוקדם יותר השנה כגרסת בטא בארה"ב, ובחודשים הקרובים יורחב ליותר מ-70 שפות. 
 


פיתוח נוסף הוא "חיפוש משולב לידי" (Multisearch near me) שמאפשר לצלם תמונה של פריט לא מוכר, כמו מנה או פרח, ואז למצוא אותו במקום או בחנות קרובה בדומה למסעדה או לחנות פרחים. הפיתוח הזה יושק בארה"ב בסתיו הקרוב באנגלית.
 

עוד פיתוח חדשני הוא תרגום מציאות רבודה (Lens AR Translate) שמאפשר להוסיף טקסט מתורגם לתמונות מורכבות, כך שהוא נראה ומרגיש הרבה יותר טבעי. במקום לכסות את הטקסט המקורי, מוחקים אותו, יוצרים מחדש את הפיקסלים שמתחת עם רקע שנוצר על ידי בינה מלאכותית, ואז מניחים את הטקסט המתורגם על גבי התמונה - בצורה רציפה. כל זה יכול לקרות בתוך 100 אלפיות שנייה בלבד. החוויה המשופרת הזו תושק מאוחר יותר השנה בכל העולם.


בנוסף, גוגל שיפרה את חווית החיפוש שמשקפת טוב יותר את האופן שבו אנשים חוקרים מידע באופן טבעי, ומתחילים בכך שלשאול שאלות יהיה הרבה יותר קל. כשתתחילו  להקליד בתיבת החיפוש, גוגל תספק אפשרויות של מילת מפתח או נושא שיעזרו לכם ליצור את השאלה שלכם. לדוגמה, אם אתם מחפשים יעד במקסיקו, גוגל תעזור לכם למקד את השאלה שלכם, למשל "הערים הטובות ביותר במקסיקו למשפחות". אנחנו נתחיל את ההשקה באנגלית, בארה"ב, בחודשים הקרובים. 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה