דיגיטל וטק

OurCrowd משיקה קרן אימפקט של 200 מיליון דולר

OurCrowd, בשיתוף עם קרן ארגון הבריאות העולמי WHO Foundation, תתמקד בטכנולוגיות פורצות דרך המבטיחות חדשנות ושוויון בנגישות לטיפול באתגרי בריאות גלובליים
מערכת ice | 
גון מדבד (צילום יחצ)
פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, המשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, הודיעה היום על השקת קרן אימפקט למטרת רווח להשקעה בטכנולוגיות בתחום הבריאות בשיתוף עם קרן ארגון הבריאות העולמי WHO Foundation. הקרן GHEF נחשפה במפגש היוזמה הגלובלית של קלינטון, הראשון מאז שנת 2016, שנערך בניו יורק במקביל לעצרת הכללית של האו"ם.

GHEF היא קרן אימפקט למטרת רווח ראשונה מסוגה להשקעות הון סיכון המתמקדת בפתרונות טכנולוגיים שישפיעו על מצב הבריאות ברחבי תבל. הקרן שתגייס 200 מיליון דולר, תטפח חדשנות ותגדיל השקעות במגזר הבריאות עם מטרה כפולה: השגת רווחיות למשקיעים והבטחת פתרונות ושוויון בנגישות לשירותי בריאות לאזרחי העולם.
הקרן נולדה על רקע מגפת הקורונה, וחשפה לטענתה את החולשות הכרוניות של מערכות הבריאות, תת התקצוב שלהן ואת הנגישות הבלתי שוויונית לפתרונות טכנולוגיים לרבות לחיסונים, תרופות ואמצעי אבחון למחלת הקורונה – שעד היום בלתי נגישים לרוב האוכלוסיות במדינות העניות.
"מגיפת הקורונה הייתה קריאת השכמה עבורי כמשקיע", אמר ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd. "המגפה פקחה את עיני לאי השוויון ברחבי העולם והגדילה את הפוטנציאל של טכנולוגיות חדשניות להצלת חיים. אני גאה בהצלחות המוכחות שלנו בהשקעות בתחומי הבריאות שהניבו ערך למשקיעים ולמטופלים. הקרן החדשה בנויה על בסיס הצלחה זו וייעודה הברור הוא אימפקט. שיתוף הפעולה עם הקרן של ארגון הבריאות העולמי יאפשר לנו לזהות מספר גדול יותר של הזדמנויות השקעה מרתקות ויסייע ליצור מחויבות מצד משקיעים ויזמים לנגישות שוויונית בטכנולוגיות שבהן נתמוך".
 
הקרן תתמקד בתחומי הבריאות ובתעשיות שמשפיעות ישירות על בריאות האנושות כולה כגון אנרגיות מתחדשות ומזון, שמהווים ביחד שווקים בשווי מצרפי של טריליוני דולרים. על כן, חברות הפורטפוליו הפוטנציאליות יתמקדו לא רק בשיפור טיפולים רפואיים אלא גם בהקטנת הסיכונים הבריאותיים הנובעים ממשבר האקלים, דלק מאובנים והמחסור המתגבר במזון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה