דיגיטל וטק
1,000 בנקאים כן יצליחו לשרת אותך: בנק ישראל משתדרג
בנק ישראל שדרג את תשתית הגישה מרחוק לשימוש של יותר מ-1,000 עובדים בו זמנית. המערכת המשודרגת היא מערכת היפר אחודה (HCI) של נוטניקס, הכוללת פתרון וירטואליזציה חינמי ושירותי קבצים
בנק ישראל משתדרג טכנולוגית: ממערכת מצומצמת ששירתה מספר קטן של עובדים לגישה מרחוק, הבנק שדרג למערכת היפר אחודה (HCI) של נוטניקס, הכוללת פתרון וירטואליזציה חינמי ושירותי קבצים. התשתית מאפשרת ליותר מ-1,000 עובדים להתחבר מרחוק בו זמנית.
בנק ישראל ביצע פרויקט להקמת תשתית IT באמצעות פלטפורמת ה-HCI (תשתית היפר-אחודה) של נוטניקס, אשר משמשת לגישה מרחוק של כ-1,000 משתמשים לארגון באמצעות פתרון ה-VDI של סיטריקס. פלטפורמת ה-HCI של נוטניקס כוללת טכנולוגית וירטואליזציה ללא תוספת עלות/רישוי וכן, פתרון שירותי קבצים מובנה, המספק מענה לפרופילים השונים של המשתמשים.
הרקע לביצוע הפרויקט היה המעבר המסיבי לעבודה מרחוק מאז פרוץ משבר הקורונה והצורך של הבנק לאפשר לעובדיו לעבוד מהבית, תוך אספקת המשאבים הדרושים לחיבור משתמשים רבים מרחוק בו זמנית עם ביצועים גבוהים, יציבות ואבטחת מידע. לפני הקמת התשתית של נוטניקס, לבנק הייתה מערכת מצומצמת ששירתה כמה עשרות בודדות של עובדים לעבודה מרחוק וכיום, כאמור, ערוכה לספק גישה למעלה מ-1,000 עובדים בו זמנית.
פלטפורמת ה-HCI של נוטניקס פועלת בדאטה סנטר הראשי של הבנק ובאתר ה-DR במודל Active-Active, כך שבמידה ויש כשל באתר אחד, האתר השני ממשיך לספק מענה מלא לכלל הפעילות במטרה להשיג מקסימום שרידות ואבטחת מידע. הפתרון של נוטניקס מותאם לאפשר בעתיד להתקדם לדאטה סנטר מבוסס תוכנה עם אותה תשתית. הפלטפורמה פועלת בסביבה של 8 אשכולות (קלאסטרים), אשר הוקמו בשל צרכי אבטחת מידע. במסגרת הפרויקט הוחלף גם חלק ממערך החומרה בשרתים של חברת HP, שותפה עסקית של נוטניקס.
הפרויקט בוצע על ידי צוות ה-IT של בנק ישראל עם ליווי, הטמעה והדרכה שבוצעו על ידי נוטניקס ודורקום וכן, חברת SmartX שביצעה את חלק הסיטריקס בפרויקט.
עוד ב-
לדברי לילך שמעוני, מנהלת לקוחות אנטרפרייז, נוטניקס ישראל: "אנחנו רואים בבנק ישראל שותף אמיתי להטמעת הפתרונות שלנו. הפתרון מספק לבנק שימוש קל ואינטואיטיבי, יכולות גידול והרחבת המערכת בקלות, עמידות, יציבות ואבטחת מידע ברמה גבוהה – תכונה קריטית עבור ארגון כזה. צוות המהנדסים המנוסה של נוטניקס ליווה את הפרויקט לכל אורכו, תוך התאמת הפתרון לשינויים בעקבות הקורונה, סיוע בבחינת יישומי הלקוח, כולל תכנון מפורט של הפתרון לכל אוכלוסיית המשתמשים. בנוסף, בעידן הקורונה של עיכובים באספקת חומרה, הבנק קיבל את הציוד בטווח זמן קצר ולא חודשים רבים כפי שקורה כיום. הפתרון שלנו הוא מהיר, אמין ויציב וכך, המשתמשים נהנים מביצועים טובים יותר ויציבות לאורך זמן".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה