דיגיטל וטק

נטפליקס מודיעה על מהלך דרמטי שייצא לפועל כבר השבוע

ענקית הזרמת הווידאו הודיעה בהפתעה על השקת שירות חדש, שיהיה זמין למשתמשים בכל רחבי העולם החל ממחר ללא תוספת לדמי המנוי שהם משלמים לה

יאיר מור |  3
משחקים בנטפליקס (צילום pexels, unsplash)
אחרי "משחק הדיונון", מגיעים לנטפליקס משחקים אחרים – הפעם אמיתיים, מהסוג האינטראקטיבי שמאפשר למשתמשים לשלוט עליהם. מייק ורדו, סגן נשיא לפיתוח משחקים בענקית הזרמת הווידאו, הודיע הערב (ג') על השקת משחקים למנויי השירות בכל רחבי העולם.
ורדו ציין כי כרגע מציעה החברה חמישה משחקים בלבד – מתוכם שניים קשורים לסדרה הפופולארית שלה, "דברים מוזרים", ושלושה אחרים הם משחקים קלילים (casual). הם יהיו זמינים ללא תוספת למחיר וללא כל מגבלות לכל מנויי נטפליקס בכל התוכניות, שבישראל מחיריהן מתחילים מ-32.90 שקל לחודש ומגיעים עד 60.90 שקל לחודש. אך היא מתכוונת להציע משחקים רבים נוספים מסוגים רבים, כאשר כולם ללא יוצא מן הכלל יהיו כלולים במחירי המנוי, ללא פרסומות וללא ניסיון לגרום למשתמשים לבצע רכישות בתוך המשחקים כדי לקבל כוחות, נקודות וכדומה.
המשחקים יהיו זמינים למשתמשים החל ממחר (ובמדינות מסוימות מספר ימים לאחר מכן), אך בשלב הראשון במכשירי אנדרואיד בלבד. בניגוד לתכני הווידאו של נטפליקס, המשחקים שלה אינם מוזרמים מהרשת, אלא דורשים קודם הורדה מחנות האפליקציות של גוגל, כאשר לאחר ההורדה יש להתחבר אליהם באמצעות פרטי חשבון הנטפליקס. לאחר מכן ניתן להיכנס אליהם מרשימת האפליקציות המותקנות במכשיר, או מלשונית או שורת המשחקים החדשות באפליקציה הרגילה של החברה.
כוונתה של החברה להיכנס לתחום המשחקים נחשפה בחודש מאי האחרון, וביולי אישרה החברה את הדיווח והדגישה כי המשחקים שלה יהיו זמינים ללא צורך בתשלום נוסף. לפני כחודש היא אף רכשה חברת פיתוח משחקים והחלה בפיילוט לשירות המשחקים בפולין. עתה היא מתחילה להפוך את המשחקים לזמינים עבור המנויים בכל רחבי העולם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הרס האנושות (ל"ת)
    אורנה אוחיון 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    מתחילים בחינם ואחרי שמתאהבים זה יעלה כסף (ל"ת)
    זה לא טריק חדש 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    לא צריך את השטויות האלה ---)
    מאי 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    5 4
    שימו ספריות סרטים משנות ה 70-90. תתעוררו!!!
    סגור