דיגיטל וטק

נטפליקס קונה חברת משחקים ויוצאת בהצהרה דרמטית

החברה רכשה לראשונה בתולדותיה חברה שמפתחת משחקים, והבטיחה שהמשחקים שלה יהיו בדיוק כמו התוכניות והסרטים, ויהיו מיועדים לכל הקהלים
יאיר מור | 
משחקים בנטפליקס (צילום pexels, unsplash)
רשמית: נטפליקס הופכת לחברת גיימינג. החברה הודיעה ביממה האחרונה על רכישת חברת פיתוח המשחקים Night School Studio מקליפורניה, תמורת סכום לא ידוע. כל 21 עובדי החברה, שנוסדה ב-2014, יהפכו לעובדי נטפליקס, והמשחקים שלה יהיו כותרים של ענקית הסטרימינג – אם כי החברה לא פירטה מה זה אומר.
המשחק הראשון והמוכר ביותר של Night School Studio הוא Oxenfree, שיצא ב-2016 וזמין למחשבים, קונסולות וטלפונים. בימים אלה עובדת החברה על Oxenfree 2, שאמור היה להיות זמין לקונסולת סוויץ' של נינטנדו, אך לפי הרמזים של נטפליקס סביר כי הוא, וכל משחקי החברה האחרים, יהיו זמינים לכל מכשיר שעליו מותקנת אפליקציית נטפליקס.
הכניסה של נטפליקס לשוק המשחקים היא מהלך שהחל לפני זמן רב, כשהיא החלה לשתף פעולה עם אולפני פיתוח משחקים מובילים כדי ליצור משחקים לסדרות הדגל שלה, כמו "דברים מוזרים", "בית הנייר" ו"3%". במקביל, התנסתה החברה בסרטים אינטראקטיביים שבהם הקהל יכול לבחור את כיוון העלילה, כמו ב"Black Mirror: Bandersnatch" ו"Minecraft: Story Mode". לאחרונה עבדה נטפליקס על העברת פיתוח המשחקים אל תוך החברה על ידי הקמת חטיבת פיתוח משלה, ש-Night School Studio יהיה חלק ממנה. החברה גם מפרסמת מודעות דרושים לתפקידים הקשורים לפיתוח משחקים.
מייק וֶרְדוּ, סגן נשיא לפיתוח משחקים המנהל את חטיבת המשחקים, חשף בהודעת הרכישה את תוכניות נטפליקס לגבי המשחקים שלה: "כמו הסדרות והסרטים שלנו, המשחקים הללו יהיו חלק ממנוי נטפליקס שלכם – הכל בלי פרסומות ובלי רכישות בתוך האפליקציה". במלים אחרות, הוא הצהיר לראשונה כי נטפליקס מתכוונת להפוך את המשחקים שלה לכאלה שזמינים באופן שווה לכל מי שיש לו מנוי לנטפליקס, ללא כל אפשרות להתקדם במשחק על ידי תשלום על "שדרוגים" שונים – השיטה שרוב אולפני המשחקים כיום משתמשים בה כדי להרוויח כסף ממשחקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה