תרבות ופנאי

טיילור סוויפט תשרוד את זה? נותרה "רק" עם מטוס פרטי אחד

הזמרת המצליחה בעולם, לה היה מספר מטוסים פרטיים בצי שלה, נותרה כעת עם אחד, לאחר שנאלצה למכור מטוס שהיה ברשותה, בעקבות ביקורת על זיהום האוויר הרב לו היא גורמת עם המטוס
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום יוטיוב/ MTV)
אחת הזמרות המצליחות בהיסטוריה וללא ספק המצליחה ביותר כיום, טיילור סוויפט, נותרה עם מטוס פרטי אחד בצי שלה, לאחר שנאלצה למכור את המטוס שהיה ברשותה, לאחר ביקורת עצומה שקיבלה הזמרת, על זיהום האוויר וטביעת הפחמן שלו היא גורמת, עם המטוס.
סיבה נוספת למכירת המטוס על ידי הכוכבת היא מעקב הטיסות שלה, שעלה לרשת על ידי עוקבים נלהבים והיה חשוף לכל ברחבי הרשת. סוויפט היא לא הכוכבת היחידה בעולם התרבות שלה יש מטוס פרטי, דמויות רבות בהוליווד חיות חיי פאר ומטוס פרטי הוא ללא ספק סמל סטטוס בעולם העשירים.
כנראה שהביקורת הנעה סביב נושאי אנרגיה ירוקה וזיהום אוויר ניצחה, כמו רבים וגדולים לפניה, גם אותה. אם החשש ממשבר אקלים גרם לחברות הגדולות בעולם להפוך את דרכי הייצור שלהן, גם אם מדובר בהוצאות כספיות עצומות, אז בוודאי שאותה ביקורת תגרום גם לזמרת למכור את המטוס שלה, בוודאי כאשר יש לה עוד אחד.

כזכור, סוויפט סיימה את אחד מסיבובי ההופעות הגדולים והרווחיים ביותר שהיו בהיסטוריה, ובוודאי זה שהכניס הכי הרבה כסף, עם הכנסות של מעל מיליארד דולר. בנוסף, הסרט התיעודי על אותו סיבוב הופעות מצליח, ישודר בדיסני פלוס, כחלק משיתוף הפעולה החדש בינם לבין סוויפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה