תרבות ופנאי

לא הצלחתם להגיע להופעה של פאר טסי? זה הפיצוי שתקבלו

הפקת פסטיבל התמר שנערך בשבוע האחרון במצדה הודיעה כי תפצה את מי שנתקל בפקקים ולא הגיע להופעות: "לומדים את האירוע ונדאג לכך שהמקרה לא יחזור על עצמו"
מערכת ice | 
פאר טסי (צילום בני רוטלוי / Wikimedia Commons)

ההפקה של פסטיבל התמר שנערך השבוע הודיעה כי תפצה את הלקוחות שקנו כרטיסים אך נתקלו בפקקים ולא הגיעו להופעות של חנן בן ארי ופאר טסי שנערכו ביום שלישי האחרון. כך דיווח עיתונאי YNET רן בוקר. "קהל יקר שלנו , אנו לומדים את האירוע שקרה ודואגים שהמקרה לא יחזור על עצמו. בתום החג יינתן פיצוי לכל מי שפספס את ההופעות. מצרים על התקרית ומאחלים לכם חג שמח" נמסר מהפקת הפסטיבל


דברים אלה מגיעים לאחר שביום שלישי האחרון רבים פספסו את ההופעות של חנן בן ארי ופאר טסי עקב עומסי תנועה כבדים באזור. אחת מהלקוחות שקנתה כרטיס להופעה של פאר טסי בשעה 21:00 סיפרה כי לא הצליחה להגיע למרות שיצאה מבאר שבע בשעה 18:00. היא אמרה ל-YNET: "הפקה ביזיון, ההופעה כבר בשיאה, פאר טסי ירד ויש עוד רכבים שלא הגיעו".
 


לקוחה נוספת שיצאה מתל אביב בשעה 17:00 טענה דברים דומים על כך שלא הצליחו להגיע להופעה של פאר טסי ועל כך שיש תור מטורף של אנשים וזה עוד לפני השאטלים שאמורים להביא אותה למקום ההופעה. אך כאשר הגיעה יחד עם חברותיה, החליטו לחזור הביתה מאוכזבות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה