תרבות ופנאי

ברונו מארס בישראל: אלו האמנים הישראלים שיחממו את הכוכב

לאחר שכל הכרטיסים לשתי הופעותיו נמכרו לחלוטין, הנה השמות של הזמרים המקומיים שצפויים לעלות לבמה עד עלייתו של הכוכב האמריקאי
מערכת ice | 
ברונו מארס (צילום אינסטגרם/ ברונו מארס, freepik)
ביום רביעי הקרוב יעלה על הבמה בפארק הירקון הזמר האמריקאי ברונו מארס, שיגיע להרעיד את הפארק בשתי הופעות (ברביעי ושבת) וכעת חושפים רשמית בהפקת לייב ניישן מי יחממו אותו. נטע ברזילי, מרגי, אליעד נחום ואגם בוחבוט הם אלה שיפתחו את שתי הופעות הסולד אאוט של הכוכב בישראל.
בחודש יוני האחרון, פורסם כי הזמר האמריקאי צפוי להגיע לישראל לשתי הופעות. מארס שבר שיא של כל הזמנים ומאז מייקל ג'קסון ומרון 5 לא היה בלגן כזה במכירת הכרטיסים להופעה בפארק הירקון. כל הכרטיסים לשני מופעי הענק שלו הענק השני נמכרו במהירות שיא ובכך הוא השלים בתוך זמן קצר מכירה של 120 אלף כרטיסים בסך הכול. 
עד כה, הופצו שמועות רבות בנוגע לזהות הזמרים והזמרות שיחממו את הכוכב האמריקאי ועכשיו ההפקה מפרסמת את לוח הזמנים הרשמי. מרגי ואגם בוחבוט יפתחו את ההופעה הראשונה ב-4 באוקטובר ואילו נטע ואליעד יפתחו את ההופעה השנייה ב-7 באוקטובר. כמו כן, בהפקה מודיעים כי השערים ייפתחו בשעה 18:00 ומבקשים מהקהל להגיע מוקדם כדי להימנע מעומסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה