תרבות ופנאי

פסטיבל הבירה הגדול בעולם חוזר לישראל: איזו עיר תארח?

פסטיבל הבירה המסורתי של גרמניה מגיע השנה שוב לישראל ויתקיים במתחם התחנה בתל־אביב לאורכו של חול המועד סוכות. באירוע תנוקר חבית בירה ייחודית שמבושלת רק פעם בשנה
מערכת ice | 
ויינשטפן באוקטוברפסט (צילום יחצ)
לאחר ההצלחה בשנה שעברה, מותג בירת החיטה הגרמנית של המבשלה הוותיקה בעולם, תקיים בשנית את פסטיבל אוקטוברפסט בישראל. האירוע יכלול אוהל חגיגות ענק עם בירות מגוונות של ויינשטפן, במת הופעות חיות, דוכני אוכל מותאם, חנות מרצ'נדייז ועוד.
פסטיבל אוקטוברפסט יתקיים בחול המועד סוכות בתאריכים 3-5 באוקטובר, במתחם התחנה בתל־אביב. השנה מותג ויינשטפן יחזק את ערך הקיימות שלו עם כוסות פוליקרבונט לשימוש רב-פעמי שיחולקו לשימוש לקהל הרחב במתחם.
לכבוד האירוע תאפשר המבשלה לטעום את בירה WEIHENSTEPHAN FESTBIER (ויינשטפן פסטביר) - בירת לאגר גרמנית במהדורה מיוחדת, המבושלת פעם בשנה לרגל חגיגות האוקטוברפסט בכל העולם על ידי מבשלת ויינשטפן. חגיגות אלה מתקיימות מדי שנה וכוללות טקס נקירה של חבית הפסטביר, שגם בישראל תינקר בטקס, ע"י שגריר גרמניה בישראל, מר שטפן זייברט.
אוקטוברפסט הוא פסטיבל בירה מפורסם שנערך מדי שנה במינכן, בירת חבל בוואריה הגרמני. הפסטיבל הראשון נערך ב-12 באוקטובר 1810 לרגל חגיגות נישואי נסיך בוואריה ונסיכת סקסוניה. הפסטיבל, הנחשב לגדול בעולם מבחינת מספר המשתתפים, מהווה עמוד תווך של תרבות בוואריה.
שעות הפעילות של הפסטיבל – 17:00-23:00. כניסת ילדים מתחת לגיל 18 בליווי מבוגר בלבד, ומכירת אלכוהול תותר מגיל 18 ומעלה בהצגת תעודת זהות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה