תרבות ופנאי

בריטני ספירס בסכנה? האקס האובססיבי שוב נעצר

בעלה הראשון של בריטני ספירס לו היתה נשואה ימים ספורים בלבד, שוב מסתבך עם הרשויות. נזכיר כי ביום חתונתה פרץ לביתה וניסה לטעול כי היא אשתו 
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום מרים אלסטר / פלאש90)
בעלה לשעבר של בריטני ספירס, ג'ייסון אלכסנדר, שוב נקלע לצרות משפטיות. אלכסנדר, שהיה נשוי לכוכבת הפופ במשך 55 שעות בסך הכל בשנת 2004, נעצר ביום רביעי בטנסי אך לא ברור מה סיבת המעצר.
במאי, דווח כי הוא התחתן בשנית עם אישה בשם רבקה בל. השניים קיבלו רישיון נישואין לפני שקשרו באופן רשמי את הקשר ב-27 במרץ. הנישואים הגיעו פחות משנה לאחר נישואיה של ספירס, אז העביר את עצמו בשידור חי כשפרץ לביתה של ספירס שעות לפני חתונתה ביוני 2022 עם סם אסגרי.
אלכסנדר טען בטעות שכוכבת הפופ הזמינה אותו לטקס שלה. לאחר מכן הוא הגיע לאוהל שבו הייתה אמורה להתקיים החתונה, והכריז, "היא אשתי הראשונה, היא אשתי היחידה".
לאחר שתחילה התנגדו לאבטחה, שוטרים עצרו את אלכסנדר עם הגעתו לאחר שאיים להרוס את היום הגדול של ספירס.
אלכסנדר קיבל הוראה להתרחק לפחות 100 מטרים מספירס במשך שלוש שנים לאחר הפריצה. הוא נצטווה לא לתקשר איתה בשום תפקיד, כולל דיגיטלית. הוא הודה בהסגת גבול ובחבילה, אך התובעת גם הטיחה בו באשמת מעקב פלילית, שבסופו של דבר נדחתה.
לפי צו המגן, הוא אינו יכול להחזיק נשק או רובים ונאלץ לוותר על כל כלי נשק שיש לו. חברי הילדות ספירס ואלכסנדר התחתנו במהלך חתונה בשעה 4 בבוקר בלאס וגאס. מאוחר יותר היא התחתנה עם קווין פדרליין, איתו היא חולקת את הבנים שון פרסטון, בן 17 וג'יידן ג'יימס, בן 16, לפני שהתגרשה מהרקדנית לשעבר ב-2007.
כיום היא נשואה לדוגמן שהפך לשחקן Asghari, בן 29, שפגש את הזמרת על הסט של הקליפ שלה "Slumber Party" באוקטובר 2016.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה