תרבות ופנאי

בריטני ספירס מוציאה שיר חדש, מי הישראלי ששיתפה איתו פעולה?

רגע אחרי שהודיעה על התאריך הרשמי להשקת ספר האוטוביוגרפיה שלה, בריטני ספירס צפויה להוציא במהלך היום שיר חדש, ויש גם ישראלי בקרדיטים
מערכת ice |  2
בריטני ספירס (צילום מרים אלסטר / פלאש90)
בריטני ספירס ו-Will.I.Am יתאחדו מחדש בסינגל חדש שאמור לצאת במהלך היום (שלישי).  Will.I.Am שיתף אתמול את החדשות עם סרטון טיזר שהועלה לרשתות החברתיות שלו עם הכיתוב "אה אוי!!!" בקליפ שנמשך מספר שניות. מי שעוד עומד לקחת חלק בפרויקט הזה הוא לא אחר מהמפיק הישראלי ג'וני גולדשטיין שהגיב על ההישג המרשים לאתר YNET ואמר, "כבוד להיות חלק מזה. כבר לא יכול לחכות".
בטיזר שהעלה וויל אי אם, ספירס נשמעת שרה קטע, ככל הנראה הפזמון של השיר - "Mind your business, bitch". הטיזר מסתיים בהודעה שהסינגל מגיע למחרת ו-Will.I.Am כלל גם את ההאשטאג, "MindyourBusiness".
הצמד עבד בעבר יחד על "Big Fat Bass", הוצאת 2011 שהופיעה באלבום "Femme Fatale" של ספירס, ו-"Scream & Shout", הסינגל המוביל מהתקליט "Willpower" של Will.I.Am. האחרון שוחרר לצד קליפ מוזיקלי שהעניק לספירס את כניסתה הראשונה למועדון מיליארד הצפיות של יוטיוב. Will.i.am הפיק גם את האלבום של ספירס מ-2013, "Britney Jean".
הסינגל הזה יהיה המהדורה הראשונה של ספירס מאז שהצטרפה לאלטון ג'ון עבור "Hold Me Closer", רמיקס מחודש ללהיט הקלאסי שלו "Tiny Dancer". השיר זיכה את ספירס בהופעתה הראשונה במצעד הבילבורד לאחר כמעט עשור בחוץ.
החדשות על הסינגל החדש מגיעות על עקבותיה של ספירס שקובעת תאריך וחושפת את הכותרת של ספר הזיכרונות שלה, "האישה שבי", המתהווה הרבה. ספרו של ספירס מיועד לצאת לאור ב-24 באוקטובר בהוצאת Gallery Books, חותם של סיימון ושוסטר. אומרים שהספר מספר את סיפורה של ספירס "בתנאים שלה, סוף סוף", על פי הודעת ההוצאה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    1
    JCfUZQsq 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור
  • 1.
    1
    JCfUZQsq 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור