תרבות ופנאי

נטע ברזילי בהלם: מי השחית את תמונת הזמרת בירושלים?

תמונות של הזמרות נטע ברזילי, יסמין מועלם ואקו רוססו בצבע שחור, טרם נתפסו חשודים ועדיין לא ברור מי עומד מאחורי המעשה, בעיריית ירושלים גינו את המעשה והודיעו כי בכוונתם להגיש תלונה במשטרה
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום עידן ברזני)

כרזה של פסטיבל ישראל הנושאת את תמונותיהן של הזמרות נטע ברזילי, יסמין מועלם ואקו הושחתה הבוקר בשדרות גולדה מאיר בירושלים. טרם נתפסו חשודים בביצוע המעשה ועדיין לא ברור מי עומד מאחוריו, עיריית ירושלים הודיעה כי תגיש תלונה במשטרה.

מנכ"ל פסטיבל ישראל אייל שר מסר בעקבות המקרה: "גם ערב שהוא מוזיקה נטו מהווה פגיעה בערכיהן של קהילות שמבקשות לכפות את תפיסת עולמן האלים של על מי שאינם מיישרים עימן קו. התוכנית האומנותית של הפסטיבל תמשיך להישיר מבט אל המציאות, לשקף, לחקור ולאתגר אותה במטרה להציע קריאה על בסיס ערכים של מפגש, הקשבה, רב תרבותיות, סובלנות, חופש ביטוי וחיים משותפים, מזמין את מי שתוך בכך ומתנגד להדרת זכויות נשים להצביע ברגליים ולבוא לחגוג עמנו".
 


נטע ברזילי, יסמין מועלם ואקו ישתתפו באחד ממופעי הפתיחה של הפסטיבל המתקיים פעם בשנה במהלך חודש אוגוסט בשלושה מוקדים בבירה: גן העצמאות, תיאטרון ירושלים וקמפוס ירושלים לאומנויות. יש לציין כי לא מדובר בפעם הראשונה של הדרת נשים בעיר הבירה כאשר רק לפני חודשיים הושחתו תמונות של שחקניות שהופיעו בשלטי חוצות של תיאטרון החאן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה