תרבות ופנאי

אייל גולן לא לבד: מי יצטרף אליו במופע העשור של עדן בן זקן

לקראת מופע העשור של עדן בן זקן נחשף כי סטטיק יעלה לפרגן לה הבמה ויבצע עימה את הדואט המשותף מהאלבום שלו "לירז". סטטיק יצטרף לאייל גולן שהופעתו לצד בן זקן כבר אושרה
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום אלוני מור)
לאחרונה נודע כי עדן בן זקן תחגוג עשור שלם לקריירה שלה במופע ענק ועתיר אומנים ב-20.6, בהיכל מנורה מבטחים בתל־אביב. עד כה כבר נודע כי אייל גולן, חברה הטוב, יצטרך אליה לבמה, אך טרם ידוע באיזה היקף ואם הם יבצעו יחד גם חומרים חדשים. עם זאת, היום מתברר כי רשימת האורחים מתרחבת שוב.
על פי דיווח של מאקו, גם סטטיק, שבעצמו הרים מופע יחיד באותו היכל לאחרונה ובהצלחה רבה, גם יופיע לצידה של בן זקן ויבצע עימה את השיר המשותף "הפשע המושלם" מאלבום הסולו שלו "לירז".
המופע יעלה על במת בקונספט של 360, הכרטיסים יימכרו בקופות לאן, ומחירם יחל מ-149 שקל ליציעים העליונים, דרך 199 שקל ליציעים במקומות נוחים יותר. בטבעת התחתונה של היציעים המחירים יהיו 249-299 שקל ומתחם ה-VIP הסמוך לבמה יימכר לפי 399 שקל לכרטיס בודד.
כזכור, לאחרונה גולן חווה קושי בעקבות בעיה בריאותית שטרם נחשפה. ביום העצמאות לא הופיע ונאלץ לרדת מהבמה לפני מספר שבועות לאחר שהתמוטט. בעת זו אין סבירות שלא יעלה לבמה כדי לפרגן לבן זקן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה