תרבות ופנאי

ג'יימס בונד החדש משנה פניו: זה השינוי המשמעותי לספרים

החיפושים אחר ג'יימס בונד החדש עדיין ממשיכים, אך הספרים המיתולוגיים כבר מקבלים מתיחת פנים. המהדורות המיוחדות שייצאו לכבוד חגיגות ה-70 שנים לסוכן החשאי יכללו עריכה שהייתה רגישה במיוחד לתוכן גזעני ומיני
מערכת ice |  1
שון קונרי עם רכב אסטון מרטין (צילום ויקיפדיה)
בעוד שהחיפוש אחר השחקן החדש שישחק את ג'יימס בונד נמשך בצל הקריאות לשחקן מהקהילה השחורה, סדרת הספרים המקורית שנכתבה על ידי איאן פלמינג מקבלת מתיחת פנים במהדורות החדשות, שיראו אור כבר באפריל הקרוב.
המהדורות החדשות שיצאו לאור יודפסו לכבוד חגיגות ה-70 לסוכן החשאי המפורסם והפעם ההוצאה לאור ראתה לנכון לתקן כמה רישומים גזעניים שנכתבו בתקופה קצת אחרת. העריכה המחודשת מגיעה גם בצל שינויים דומים שקרו בספריו של רואלד דאל.
על פי הדיווחים הספרים השמיטו או תיקנו התייחסות לאנשי הקהילה השחורה שכבר אינה מקובלת כיום. יתרה מכך עודנו מספר סצנות מיניות והתייחסויות לקהילות אסייתיות. לספרים הוספו הערות שמציינות כי הספרים הללו נכתבו בתקופה מעט אחרת ולכן התקיימה עריכה בהתאם. יש לציין כי העריכה נעשתה על ידי ההוצאה לאור שהקים פלמינג בעצמו ולא מקור חיצוני.
כאמור טרם נמצא שחקן חדש שייכנס לנעליו של 007, וישנם אפילו אלו שמבקשים ליהוק של אישה, בדומה למה שקרה בסאגת דוקטור הו. בין המועמדים המובילים היה שחקן ראשי מהסדרה המוצלחת 'אמילי בפריז', סופרמן לשעבר הנרי קאביל ואפילו טום הידלסטון ממארוול.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוק סי נל
    פרת משה רבנו 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו קוק סנל וזהו,להקיא מהפרוגרסבים
    סגור