תרבות ופנאי

כוכב מארוול מת, כעת סדרת הסרטים נמשכת בלעדיו

אתמול עלה הטריילר החדש לסרט ההמשך לשובר הקופות של 2018, הפנתר השחור. הסרט הבא כמובן לא יכיל את המלך טצ'אלה אחרי לכתו בטרם עת של צ'אדוויק בוזמן ממחלת הסרטן. את החליפה החדשה תלבש שורי, אחותו של טצ'אלה, אותה משחקת ליליטה רייט

מערכת ice | 
הפנתר השחור (צילום הפנתר השחור וואקדנה לנצח)
בשנת 2018, אחד הסרטים הכי מיוחדים של מארוול הגיע לבתי הקולנוע, כזה שנחשב לשונה ופורץ דרך משאר הסרטים ביקום הקולנועי של האולפן, הודות לקאסט שהורכב כמעט כולו משחקנים שחורים. ארבע שנים לאחר יציאת הסרט הראשון, ראיין קוגלר חוזר לביים את סרט ההמשך – "הפנתר השחור – וואקנדה לנצח" שצפוי להיות מרגש במיוחד בעקבות מותו של צקדוויק בוזמן, השחקן הראשי מהסרט הקודם,  שגילם את המלך טצ'אלה/הפנתר השחור, שנפטר ממחלת הסרטן.
בסרט, המלכה רמונדה (אנג'לה באסט), שורי (לטיטיה רייט), מ'באקו (ווינסטון דיוק), אוקויה (דני גורירה), והדורה מילאג'ה (פלורנס קאסומבה) נלחמות כדי להגן על האומה שלהן מפני התערבות מעצמות עולמיות. בעקבות מותו של המלך ט'צלה. בזמן שהוואקנדנים שואפים לאמץ את הפרק הבא שלהם, הגיבורים חייבים להתאגד בעזרתם של כלב המלחמה נאקיה (לופיטה ניונגו) ואוורט רוס (מרטין פרימן) ולפתוח דרך חדשה לממלכת וואקנדה.
"הפנתר השחור – וואקנדה לנצח", בבימויו של ריאן קוגלר ובהפקת קווין פייג' ונייט מור, ייפתח בבתי הקולנוע ב-11 בנובמבר 2022, והמעריצים כבר סופרים את הימים ליציאתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה