תרבות ופנאי

נוכל הטינדר מכה שנית: סדרת חדשה בכיכובו מגיעה למסכים

סדרת דוקו חדשה שעוקבות אחרי חייו של סיימון לבייב, שהופקה יל ידי שירות הסטרימינג הישראלי קליק.טיוי הולכת להגיע בקרוב למסכים שלכם. הסדרה מתעדת את חייו של סיימון, את הקשר שלו עם משפחתו, תחביביו ותוכניותיו לעתיד

מערכת ice | 
סיימון לבייב
סדרת הדוקו החדשה על חייו של סיימון לבייב מגיעה בקרוב למסכים – ונישאת על גבי ההצלחה של הסרט שכבש את נטפליקס "נוכל הטינדר", שהפך לדוקו הנצפה ביותר בשירות. בניגוד לסרט המפורסם "נוכל הטינדר" שהציג את הצורה בה הוא פגע בנשים שונות ועקץ מהן כספים, הפעם הסדרה מתעדת את חייו מנקודת מבטו, ונכנסת לראשו של סיימון.
אנשי השירות הסטרימינג קליק.טיוי, יצרו קשר עם לבייב בעקבות הצלחת הסרט "נוכל הטינדר", והגיעו איתו להסכם שיאפשר להם לצלם אותו ולעקוב אחר חייו הפרטיים. הסדרה תכלול כ-6 פרקים בני 24 דקות, וכל פרק הולך להתמקד בנושא אחר הקשור לחייו של לבייב – הקשר שלו עם משפחתו, תחביביו, התוכניות שלו לעתיד ועוד.
למרות שקליק.טיוי כולל תכני מקור, הסדרה מופקת על ידי גופים חיצוניים ורק לאחר מכן תגיע גם לשירות. על פי החברה, הסדרה גורפת התעניינות בקרב גופי שידור בישראל ובעולם.
 
"הבטחנו הפקות מקוריות, בועטות וכאלו שייצרו עניין - ואנחנו מקיימים", מסר דב שרמן, מנהל חטיבת התוכן של קליק.טיוי. "הסדרה עם סיימון, מהדמויות הכי שנויות במחלוקת של התקופה בעולם הבידור ואף מחוצה לו, היא באמת יצירה טלוויזיונית שחייבים לראות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה