תרבות ופנאי

הסרט הבא בדרך? פרטים חדשים על סדרת הפנטזיה שכבשה את העולם

דיוויד זסלב, מנכ"ל חברת וורנר-דיסקברי, חשף שהסרט הראשון ביקום הפנטזיה המבוסס על ספרי "שר הטבעות" ו"ההוביט" ייקרא "המצוד אחר גולום". הוא יגיע לאקרנים ב-2026 ונמצא בשלבי כתיבת התסריט. וגם: העונה השנייה של "שר הטבעות: טבעות הכוח" תעלה לשידור באמזון פריים לקראת סוף 2024
מערכת ice | 
שר הטבעות (צילום טוויטר @FilmstoFilms)
בפברואר 2023 דווח כי אולפני וורנר מתכננים לפתח סרטי לייב אקשן חדשים שמבוססים על ספרי "שר הטבעות" ו"ההוביט", אך מאז לא התקבלו פרטים נוספים. אתמול (חמישי) פורסם כי במסגרת שיחת משקיעים שהתקיימה בארה"ב, הודיע דיוויד זסלב, מנכ"ל חברת וורנר-דיסקברי, שהסרט הראשון ביקום הפנטזיה ייקרא "המצוד אחר גולום" ("The Hunt for Gollum").
הסרט יתמקד בהוביט הזקן בעל האובססיה לטבעות שנוהג לדבר על עצמו בגוף רבים. הוא יתרחש באותו יקום קולנועי של טרילוגיית "שר הטבעות" המקורית ושל טרילוגיית "ההוביט" שהופקה אחריה - שתיהן של הבמאי המהולל פיטר ג'קסון כמובן. "המצוד אחר גולום", שיעלה על המסך הגדול ב-2026, נמצא כרגע בשלבי כתיבת התסריט הראשוניים.
 
אנדי סרקיס, שגילם את גולום בסרטים המקוריים, ישוב לגלם אותו גם הפעם. סרקיס אף יביים את הסרט החדש, ואילו פיטר ג'קסון ישמש על תקן מפיק אך "יהיה מעורב לאורך כל הדרך", כך לדברי זסלב. גם צמד הכותבות הוותיקות של ג'קסון - פראן וולש ופיליפה בוינס - שעבדו על ששת הסרטים הקודמים, גויסו לפרויקט.
 
 
בתוך כך, העונה השנייה של "שר הטבעות: טבעות הכוח" תעלה לשידור באמזון פריים לקראת סוף 2024, ואילו סרט אנימציה חדש לגמרי בשם "שר הטבעות: מלחמת הרוהירים", שעלילתו מתרחשת 183 שנים לפני מאורעות "שר הטבעות: שני הצריחים", יושק בדצמבר. השחקנית מירנדה אוטו, שגילמה בסרטי הלייב אקשן את בת האנוש האמיצה אאווין, תתרום לדמות את קולה גם בסרט ההנפשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה