תרבות ופנאי

טליה עובדיה בהלם: עינב בובליל מכריזה - "אני הולכת לתבוע את האולם"

לאחר שעינב בובליל התראיינה למספר כתבים שנכחו בחתונה של טליה עובדיה ושחף רז וביצעה צעד לא נכון עם עקביה שהוביל לנפילתה, סיפרה פליטת הריאליטי לעוקביה על הרגע הכואב וחשפה: "אני הולכת לתבוע את האולם"

מערכת ice |  3
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
לאחר שרבים ציפו לחתונת השנה של כוכבי תוכנית הריאליטי "האח הגדול", ביום שלישי האחרון בני הזוג טליה עובדיה ושחף רז נישאו זה לזה בטקס מרגש במיוחד. בחתונה המפוארת שכללה לא מעט סלבס, נכחה פליטת הריאליטי עינב בובליל אשר התפרסמה לאחר שהשתתפה בתוכנית "האח הגדול" עם אביה יוסי. 
נראה כי בניגוד למפורסמים אחרים, אושיית הרשת ופליטת הריאליטי עינב בובליל לא נהנתה במיוחד מהחתונה של עובדיה ורז. לאחר שהתראיינה לכתבים שסיקרו את החתונה של בני הזוג, בובליל עשתה צעד לא נכון עם עקביה וזו התרסקה מול הנוכחים. בובליל, שמרבה לשתף את עוקביה ברשתות החברתיות בכל פרט ופרט, סיפרה על הרגע בו היא נפילה לפתע בחתונה של עובדיה ורז. 
"ברגע האחרון, כולם עומדים שם, צלמים, עולם, נפלתי, נפלתי על הרצפה". לטענתה, מי שהציל אותה מהנפילה באירוע המתוקשר הוא בעלה אלי. "פתאום הוא בא כמו המלאך הגואל והציל אותי".
בסרטון שפרסמה לעוקביה, העלתה בובליל את האפשרות של לתבוע את אולם האירועים. לאחר שנשאלה האם היא רוצה לתבוע את האולם, ענתה בובליל: "כן, אני הולכת לתבוע את האולם, ככה נתחיל את הערב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ״ממש הציל אותי חח״ מי ישמע, וכמה ישראלי זה לתבוע..מביך (ל"ת)
    אלעד לוי 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חיי
    חי 04/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזמן לא רלוונטית מי זוכר אותה
    סגור
  • 1.
    בובליל עינב.
    יוני מגל 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פליטת ריאליטי שם מתאים בשביל הדבר שחושב שהוא משהו ובעצם חסר מנת משכל.
    סגור