תרבות ופנאי

טרגדיה: הזמר האהוב הלך לעולמו בגיל 34 בלבד

מת'יו אורנגו, שהופיע עם שם הבמה Cola Boyy הלך לעולמו, מנהלו של אורנגו, ג'ק סילס, כתב לזכרו: "כל מי שהכיר את מת'יו ידע שהייתה לו אישיות גדולה מהחיים, הוא היה מסמר הערב תמיד, ואחד האנשים הכי מוכשרים ותכל'סיים שהכרתי. ההומור והכריזמה שלו הפכה אותו ליקר עבור כל מי שפגש אותו"
מערכת ice | 
זמר השנה 2022 (צילום unsplash, pngwing)
אבל גדול בעולם המוזיקה. האמן האמריקאי הצעיר מת'יו אורנגו, שהופיע עם שם הבמה Cola Boyy, מת בגיל 34 בלבד. סיבת המוות הרשמית של הזמר עדיין לא פורסמה באופן רשמי לציבור ולקהל המעריצים.
יש לציין כי במהלך הקריירה שלו אורנגו הפיק מוזיקת דיסקו קצבית וביצע שת"פ עם הצמד המצליח MGMT. אין ספר שלא היו לאורנגו, יליד קליפורניה, חיים קלים. הואוסבל מעקמת ומשדרה שסועה עוד מלידה. 

בחברת התקליטים שלו, Record Makers, ספדו: "קולה בוי האחד והיחיד הלך לעולמו ביום ראשון האחרון. הוא היה נשמה, אדם בלי גיל, עם רוח של ילד ומוזיקליות של אגדה. המילים, המנגינות, הצליל של קולו - כל צד של המוזיקה שלו היה מיוחד ונטול זמן".
מנהלו של אורנגו, ג'ק סילס, כתב לזכרו: "כל מי שהכיר את מת'יו ידע שהייתה לו אישיות גדולה מהחיים, הוא היה מסמר הערב תמיד, ואחד האנשים הכי מוכשרים ותכל'סיים שהכרתי. ההומור והכריזמה שלו הפכה אותו ליקר עבור כל מי שפגש אותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה