קריפטו

הקריפטו היומי: השוק שומר על יציבות, המטבעות עם תנודות מזעריות

שוק הקריפטו שחטף פעם אחר פעם תחזיות שחורות מהכלכלה ה"מסורתית", שרד את תקופת האינפלציה, ומציג היום תנודות מזעריות. אלו השינויים בשווי המטבעות
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)

אחרי שבוע בו שוק המטבעות כמעט ולא רשם שינוי חוץ ממספר עליות מזעריות, גם היום (שבת) מגמה זו נמשכת עם שינויים מינוריים. 
 

בקרב המטבעות הגדולים: הביטקוין כמעט ולא זז, עם שינוי חיובי של 0.01% למחיר של לרמה של 25,858 דולר ליחידה ועומד על שווי שוק של 503 מיליארד דולר. המטבע השני בגודלו האת'ריום עולה גם הוא באותה רמה, למחיר מטבע של 1,633 דולר. שווי השוק של האתריום עומד על 196 מיליארד דולר.

הביננס קוין, המטבע השלישי בגודלו שהושק ע"י בורסת הקריפטו המרכזית "ביננס", עולה במעט יותר. 0.25% הוסיף לשוויו שעומד כעת על כ-214 דולר. שווי השוק שלו עומד על 33 מיליארד דולר. סולאנה הוא המטבע שרשם את הירידה הגדולה היום, שגם היא פחות מאחוז אחד. המטבע שווה כעת 19.4 דולר לאחר שאיבד 0.64% משוויו.
 


בקרב המטבעות הקטנים יותר מי שחווה ירידה היום, גם מזערית, הוא הריפל, שרגיל ללכת נגד הזרם. המטבע עומד על שווי של כ-50 סנט לאחר שאיבד משוויו 0.24% היום. שווי השוק שלו הוא 26 מיליארד דולר.

אחריו הוא הקרדאנו ששווה 25 סנט ועלה היום בכ-0.03% לשווי שוק כולל של 8.9 מיליארד דולר. אחרון חביב הוא המטבע הוויראלי דוג'קוין ששווה מעט יותר מ-6 סנט, לאחר שעלה היום ב-0.36%.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה