קריפטו

נוכל הקריפטו ממשיך להסתבך לקראת פתיחת המשפט באוקטובר

חודשיים למשפט הגורלי: סם בנקמן פריד חוטף מכה נוספת מהתביעה, שערערה על טענתו לחוסר זמינות למסמכים
מערכת ice | 
סם בנקמן פריד, מייסד FTX (צילום vecteezy, freepik, יוטיוב/ CNBC)
התובעים הפדרליים ערערו על ההאשמות של מייסד FTX, סם בנקמן-פריד, לפיהן התובעים זרקו "מיליוני" דפים של ראיות פוטנציאליות שהיו יכולות לסייע לצוות ההגנה של המנכ"ל לשעבר. כך עולה מהגשת בית המשפט ביום שלישי.
המכתב לשופט לואיס קפלן מגיע לאחר שבנקמן-פריד ביקש ביום שישי שבית המשפט המחוזי של ארה"ב במחוז הדרומי של ניו יורק יאסור על ערימה גדולה של מסמכים להתקבל כראיה נגדו במשפט באוקטובר. במכתב טוענים התובעים כי מיליוני דפי הגילוי שסומנו על ידי בנקמן-פריד היו נגישים לו דרך חשבונות גוגל במשך מספר חודשים.

בנקמן-פריד "אינו יכול לטעון באופן סביר שהוא נפגע מהפקת החומרים הללו על ידי הממשלה, שכן היו לו חודשים לפני שנעצר לדלות מהם חומרים רלוונטיים להגנתו", אמרו התובעים בהגשה.
ובכל זאת, איש העסקים שמכונה SBF ביום שישי (ושוב ביום שני) התחנן בפני השופט קפלן לאסור על הממשלה הפדרלית להציג ראיות שהופקו לאחר 1 ביולי 2023, בטענה שלא יהיה לו מספיק זמן לסקור את כל החומרים לפני המשפט. הוא גם טען שהכליאה שלו תחת אבטחה גבוהה בברוקלין, ניו יורק, תגביל את הגישה שלו לשלל המסמכים העדכניים ביותר שהתובעים אימצו.
SBF נמצא כעת במעצר לפני משפט במרכז המעצר המטרופוליטן בברוקלין, שם נחת לאחר שאיבד את הערבות שלו מוקדם יותר החודש. השופט קפלן ביטל את הערבות של בנקמן-פריד לאחר שקבע כי הדלפתם לכאורה של כתביה הפרטיים של מנכ"לית אלמידה, קרוליין אליסון, לניו יורק טיימס ע"י SBF והמאמצים ליצור קשר עם שותפיו למזימה מהווים פגיעה ואיום על עדי מפתח.
התובעים השתמשו בהדלפת מסמכים של SBF מחשבון גוגל דרייב שלו כדי לטעון כי עדיין הייתה לו גישה לחשבון - ממנו הגיעו חומרי הגילוי - עד לאחרונה. "הוא זיהה מסמכים מחשבונות Google שלו שלדעתו יכפישו את אחד העדים המשתפים פעולה של הממשלה וסיפק אותם לפרסום שנקרא נרחב", אמר משרד המשפטים בהגשתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה