קריפטו

בגלל הסנקציות? רוסיה מוותרת על הקמת בורסת קריפטו לאומית

הממשל במוסקבה החליט כי הוא מעדיף להתמקד בלאפשר לחברות קיימות להקים בורסות משלהן ולהרחיב את הרגולציה בשוק
מערכת ice | 
כלכלה (צילום vecteezy)
מחוקקים ברוסיה החליטו לוותר על התוכניות להקים בורסת קריפטו בבעלות המדינה, ובמקום זאת מתכננים לקבוע כללים ותקנות עבור ארגונים קיימים. כלי תקשורת ברוסיה דיווחו כי הממשל מעדיף להתמקד בלאפשר לחברות קיימות להקים בורסות משלהן. 
איבן צ'בסקוב, מנהל מחלקת המדיניות הפיננסית של משרד האוצר של הפדרציה הרוסית, אמר, "המשרד לא תמך בהקמת בורסת קריפטו לאומית אחת". הרעיון, במקום זאת, הוא "להסדיר באופן חוקי את האפשרות ליצור אתרים כאלה על ידי עסקים".

אנטולי אקסאקוב, ראש הועדה לשווקים פיננסיים בדומה הממלכתית של הפדרציה הרוסית, הוסיף: "במקום ליצור בורסת קריפטו לאומית אחת, מתוכנן לקבוע כללים להקמה ותפעול של תשתיות מסוג זה".
הוא הוסיף כי בורסות קריפטו יורשו להקל על תשלומים מחוץ לרוסיה, אם כי הוא לא ציין אילו מהם, והודה כי ככל הנראה יעמדו בפני הגבלות חדשות.
"זה יעזור למזער את הסיכונים של סנקציות, התקפות סייבר על תשתיות, ולחסל מונופולים אפשריים בשוק", אמר אולג אוגינקו מ-BitRiver, מבצע כריית מטבעות קריפטוגרפיים הפועלים ברוסיה. המנהל המסחרי של GIS Mining, איבן גוסטב, אמר שזה "יאפשר לחברות תחרותיות וחדשניות יותר להתפתח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה