קריפטו

תקדים בשוק הקריפטו: זו הפסיקה המהפכנית בהונג קונג

פסק דין יעניק למפרקים בהונג קונג "בהירות רבה יותר" בנוגע לכיצד יש להתייחס לנכסי קריפטו המוחזקים על ידי חברות בהליכי סיום, כך אמרו בחברת עורכי הדין העולמית הוגאן לאוולס
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
בית משפט בהונג קונג הכיר בקריפטו כרכוש "היכול להישמר בנאמנות" בתיק של בורסת קריפטו הקורסת Gatecoin, כך דיווחה ביום רביעי חברת עורכי הדין העולמית Hogan Lovells. על פי הדיווחים, השופטת לינדה צ'אן, שניהלה את התיק, אמרה כי הונג קונג, בהתאם לתחומי שיפוט אחרים במשפט המקובל, מגדירה "רכוש" באופן רחב "שנועד לקבל משמעות רחבה".
היו פסיקות דומות בסין, בעוד ששירות המס של ארה"ב מתייחס לקריפטו כרכוש לצורכי מס. ועדת חוק במימון ממשלתי בבריטניה קבעה כי קריפטו יכול להיות מסווג כסוג חדש של נכס לפי החוקים הקיימים באנגליה ובוויילס. בשנת 2019, בורסת הקריפטו Gatecoin, המבוססת בהונג קונג, הודיעה כי תיסגר ותתחיל בפירוק, בעקבות ניסיון לגבות כספים שנויים במחלוקת מספק שירותי תשלום לשעבר.
המפרקים ביקשו הנחיות מבית המשפט האם יש להתייחס לקריפטו שבידי Gatecoin כרכוש המוחזק בנאמנות או "אם לא היה קיים נאמנות, יש להעמיד את הנכסים הדיגיטליים לרשות הגוף הכללי של הנושים", על פי דו"ח Hogan Lovells. הבורסה החזיקה בכ-140 מיליון דולר הונג קונגי (17.8 מיליון דולר) בקריפטו נכון לאוקטובר האחרון, נכתב בדו"ח.
"בעוד שבית המשפט קבע שמטבעות קריפטוגרפיים מסוגלים להוות כנכסי נאמנות באופן כללי יותר, על פי העובדות במקרה הספציפי הזה הוא מצא שלא הוקמה נאמנות", נכתב בדו"ח. פסק דין יעניק למפרקים בהונג קונג "בהירות רבה יותר" כיצד יש להתייחס לנכסי קריפטו המוחזקים על ידי חברות בהליכי סיום, אמרו בהוגאן לאוולס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה