קריפטו

רוסיה נכנסת חזק לקריפטו: זה המהלך של הבנק המרכזי

ראש הבנק המרכזי צוטט: "אנו דבקים באותה עמדה לפיה בתוך המדינה אסור להשתמש במטבעות קריפטוגרפיים... ולגבי תשלומים חיצוניים, אנו מניחים שזה אפשרי בצורה של ניסוי"
מערכת ice | 
כלכלה (צילום vecteezy)
הבנק המרכזי הרוסי שוקל את הרעיון של שימוש במטבעות קריפטוגרפיים עבור הסדרים בין-לאומיים, כך על פי כלי תקשורת מקומיים. זהו צעד גדול עבור מדינה שנפגעה קשות מסנקציות בין-לאומיות מאז תחילת פלישתה לאוקראינה. החדשות על רעיון זה של הבנק התפרסמו ב-18 באפריל, כשכלי התקשורת ציינו כי ראש הבנק דיבר על כך באירוע עם נציגי מפלגת "האנשים החדשים".
הגורמים הרלוונטיים מציינים גם שהבנק המרכזי מתנגד בדרך כלל לשימוש במטבעות קריפטוגרפיים, אך פתוח יותר למקרה השימוש הספציפי הזה של הסדרים בין-לאומיים. ראש הבנק המרכזי צוטט: "אנו דבקים באותה עמדה לפיה בתוך המדינה אסור להשתמש במטבעות קריפטוגרפיים... ולגבי תשלומים חיצוניים, אנו מניחים שזה אפשרי בצורה של ניסוי, הצעת החוק הזו נערכת גם בצורה של משטר משפטי ניסיוני".
השימוש במטבעות קריפטוגרפיים להסדרים בין-לאומיים יהיה חלק מניסוי מסגרת רחב יותר. רוסיה עדיין עובדת על מערכת התקנות שלה עבור מטבעות קריפטוגרפיים, עם כמה עדכונים שיצאו בחודשים האחרונים. בין העדכונים הללו, היא העובדה שרוסיה תאפשר לבורסות מטבעות קריפטוגרפיים לפעול מהרבעון השני של 2023, עם חקיקה מתאימה שתאומץ בקרוב. תהיה התמקדות גם במטבעות יציבים. גורמים רשמיים גם לא שללו שהבורסה בסנט פטרסבורג תהיה מעורבת באופן כללי בתהליך החלפת הקריפטו. המטרה הכוללת היא לקבוע כללים לפעולות של בורסות הקריפטו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה