קריפטו

אחרי הקריסה הבנקאית בארה"ב: בנק חדש מסתער על השוק

הבנק המקוון אמור לאפשר המרות קריפטו-פיאט בשילוב עם שתי בורסות מורשות בהונג קונג, HashKey ו-OSL, שבהן לקוחות יכולים להחליף קריפטו למטבעות פיאט
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik)
בזמן שהקריסות של Signature Bank ו-Silvergate גרמו לחברות קריפטו להיכנס לפאניקה, בנק וירטואלי באסיה שם לעצמו מטרה להפוך המקום ללכת אליו, עבור סטארטאפים web3. בנק ZA, המבוסס בהונג קונג, רשאי כעת לשמש כבנק של חברות web3 הנמצאות תחת רגולציה של העיר, כך מסר היום המוסד הפיננסי בפסטיבל web3 של הונג קונג, אירוע שנתמך על ידי ממשלת האזור ומשך אליו חברות סטארט-אפ ומוסדות קריפטו מכל העולם. מעל אסיה.
הבנק המקוון אמור לאפשר המרות קריפטו-פיאט בשילוב עם שתי בורסות מורשות בהונג קונג, HashKey ו-OSL, שבהן לקוחות יכולים להחליף קריפטו למטבעות פיאט. במילים אחרות, חלק ההמרה של קריפטו-פיאט מתרחש בבורסות המפוקחות ולא בבנק ZA ישירות, מה שיגן על כספי הלקוחות, לקח שנלמד מהקריסות האחרונות. הבנק ככל הנראה יסדיר עסקאות עבור המרות קריפטו נוספות בהמשך, ככל שיותר חברות יבקשו לקבל אישורי נכסים דיגיטליים מהרשויות בהונג קונג.
בנוסף, ZA Bank, שהוקם על ידי חברת הביטוח המקוונת הסינית ZhongAn בשנת 2017, כאחד הבנקים הווירטואליים הראשונים של הונג קונג, החל להציע שירותי בנקאות בסיסיים לסטארט-אפים מקומיים מסוג web3, קטגוריה של עסקים שהמוסדות הפיננסיים המסורתיים נמנעים ממנה באופן נרחב. יהיה מעניין לראות, אם קומץ הבנקים המקוונים האחרים בהונג קונג ילכו בעקבותיהם כדי להתחרות על לקוחות web3 ואם ההצעה של ZA Bank תמשוך חברות קריפטו נוספות להקים סניף במרכז הפיננסי באסיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה