קריפטו

הקריפטו ייצא מבריטניה? הבנקים מסרבים לשתף פעולה עם הבורסות

עתיד הקריפטו בבריטניה נראה קודר מאי פעם. בעוד שהתקנות במדינה נועדו להפוך את התעשייה לבטוחה ושקופה יותר, הן גם מקשות על חברות לפעול בבריטניה. חברות המטבעות הדיגיטליים בבריטניה מתמודדות עם מאבק עיקש בעודן נאבקות להשיג שירותי בנקאות חיוניים
מערכת ice | 
בריטניה במהלך נוקשה נגד הקריפטו (צילום freepik, unsplash)
חברות קריפטו בבריטניה נתקלו במחסום נוסף בדרכן לחופש כלכלי. לפי הדיווחים, הבנקים מציבים מבצר של מכשולים עבור החברות הללו, היות שבקשות לתיעוד נוסף ומעקב אחר עסקאות הפכו לנורמה. Natwest ו-HSBC מצמצמות את כמות הכספים שלקוחות יכולים להעביר לבורסות מטבעות דיגיטליים וברקליס מקפיאה העברות Binance.
עתיד הקריפטו בבריטניה נראה קודר מאי פעם. בעוד שהתקנות הללו נועדו להפוך את התעשייה לבטוחה ושקופה יותר, הן גם מקשות על חברות לפעול בבריטניה. חברות המטבעות הדיגיטליים בבריטניה מתמודדות עם מאבק עיקש, בעודן נאבקות להשיג שירותי בנקאות חיוניים. עם הבקשות שנדחו, החשבונות שהוקפאו והניירת שהצטברה - החברות מתקשות יותר מתמיד לפעול במדינה.
על פי דיווח של בלומברג, חברות הקריפטו פנו לראש הממשלה, רישי סונאק, והביעו את חוסר שביעות רצונן מהמצב הקשה. סונאק דיבר רבות לגבי תוכניותיו להפוך את בריטניה למרכז עולמי של טכנולוגיה פיננסית. עם זאת, ההגבלות הבנקאיות האחרונות נוגדות את חזונו ומהוות איום משמעותי על הצמיחה וההתפתחות של תעשיית המטבעות הדיגיטליים בבריטניה.
SavingBlocks, חברת תיקי קריפטו פסיבית שבסיסה בלונדון, היא האחרונה להצטרף למספר הולך וגדל של חברות קריפטו הנאבקות להשיג שירותי בנקאות חיוניים בבריטניה. המשרד הגיש בקשה לחשבון תאגידי אצל תשעה ספקים בנקאיים שונים, רק כדי להידחות על ידי שבעה מהם. זוהי מציאות מרתיעה שמאלצת חברות לשקול מעבר למדינות ידידותיות יותר לקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה