קריפטו

חברת הקריפטו Circle מסתבכת: מיליארדים נשארו בבנק שקרס

קריסת בנק סיליקון ואלי הכתה חברות הייטק רבות, אך גם תעשיית מטבעות הקריפטו נדרכה. בעוד חברת מטבעות הקריפטו Circle הודתה כי יש לה מיליארדים בבנק, שאר חברות הקריפטו משדרות עסקים כרגיל
מערכת ice | 
הקריפטו מתרסק (צילום shutterstock)
לחברת מטבעות הקריפטו האמריקאית Circle יש 3.3 מיליארד דולר מתוך 40 מיליארד דולר של עתודות המטבעות שלה בבנק המלווה הקורס בנק סיליקון ואלי, כך הודיעה החברה בטוויטר.
ההכרזה של חברת ה-stablecoin מגיעה לאחר שבנק סיליקון ואלי קרס הרעידה את השווקים העולמיים ו"תקע" מיליארדי דולרים השייכים לחברות ומשקיעים.

סוחרים היו על המשמר השבוע בתקווה שלא לקרוס לאחר שהצרות של בנק סיליקון ואלי ובנק הקריפטו סילברגייט נחשפו והייתה ציפייה כי ישנן תוכניות סגירה.
Circle, שבסיסה בבוסטון, מסרה בשבוע שעבר כי העבירה "אחוז קטן" מפיקדונות העתודה של USDC המוחזקים בסילברגייט לשותפיה הבנקאיים האחרים. בציוץ אחר של החברה היא ציינה כי היא ו-USDC ממשיכות לפעול כרגיל בזמן שהיא מחכה לראות כיצד כינוס הנכסים של בנק סיליקון ואלי ישפיע על המפקידים שלה, בעוד כמה חברות קריפטו פרסמו הכחשות שנפגעו מהקריסה של הבנק.
מנכ"ל בורסת מטבעות הקריפטו Binance צייץ ביום שישי שאין לו פגיע, וכך גם מנכ"ל Tether, פאולו ארדואינו. גם מנפיקת Stablecoin Paxos ובורסת הקריפטו Gemini מיהרו לצייץ כי לא נפגעו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה