קריפטו

בדרום קוריאה החליטו: ניטור קבוע על סיכוני קריפטו

בדרום קוריאה מפתחים כלים חדשים לניטור קבוע של סיכוני קריפטו וזאת למרות ההשפעה הקטנה על המערכת הפיננסית המסורתית
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
הרגולטור הפיננסי של דרום קוריאה מפתח כלים חדשים לניטור קבוע של סיכוני קריפטו. הרגולטור הזהיר כי בעוד שהשפעת שוק הקריפטו על המערכת הפיננסית המסורתית עדיין נמוכה, הסיכונים הנשקפים מהקריפטו ליציבות הפיננסית של המדינה עלולים לגדול בחדות בעתיד.
שירות הפיקוח הפיננסי של דרום קוריאה (FSS) מתכנן לפתח כלי ניטור קריפטו ולבדוק באופן קבוע את הסיכונים הכרוכים בנכסי קריפטו, כך חשף מנהל FSS, לי בוק-יון, ביום שני בכנס על הקשר בין שוק הקריפטו לשוק הפיננסי המסורתי.

"בשירות הפיקוח הפיננסי מתכננים השנה יוזמות שונות לניהול סיכונים של שוק הנכסים הווירטואליים", אמר בוק-יון.
לגבי כלי ניטור הקריפטו, לי הסביר כי לרשות הפיקוח חסרים כיום נתונים לזיהוי סיכונים פוטנציאליים מהקריפטו למרות שהחיבור בין שוק הקריפטו לשוק הפיננסי המסורתי צפוי לגדול. "כדי להגיב מראש לסיכונים בשוק הנכסים הווירטואליים, אבטחת הנתונים חשובה יותר מכל דבר אחר", הדגיש ראש ה-FSS. בנוסף, מסר שהרגולטור מתכנן לקבוע חובות גילוי חדשות הקשורות לקריפטו.
בוק-יון ציים שאף חברה פיננסית מקומית לא מספקת שירותים הקשורים לקריפטו והוסיף: "למרות הצמיחה של שוק הנכסים הווירטואליים, ההשפעה הישירה על יציבות המערכת הפיננסית עדיין נמוכה".
עם זאת, אם גודלו של שוק הקריפטו המקומי יתרחב באופן משמעותי, השפעתו על היציבות הפיננסית עלולה לגדול בחדות, הזהיר בוק-יון.
רגולטורים ברחבי העולם הזהירו כי הקשר בין השוק הפיננסי המסורתי לשוק הקריפטו הולך וגובר. ראש ה-FSS ציין כי מספר מדינות "מציגות אמצעים רגולטוריים מלאים עבור מטבעות יציבים", בעקבות קריסת המערכת האקולוגית של טרה-לונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה