קריפטו

כך טיילור סוויפט ניצלה מהפסד של מיליונים ואובדן האמון

בשיא המחודש של הקריירה שלה, טיילור סוויפט הייתה עלולה להיקשר לקריסתה המפוקפקת של בורסת FTX. כך היא ניצלה
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
בתוך מספר חודשים סם בנקמן פריד הפך לשם נרדף לקריפטו. בורסת המטבעות שייסד, FTX, גייסה 400 מיליון דולר ממשקיעים כמו סופטבנק, טמסק ואחרים בינואר השנה, השווי הנקי שלה המריא ל-32 מיליארד דולר, יחד עם הונו האישי שהפך אותו למיליארדר לפני גיל 30.
FTX הגדילה את המוניטין שלה עם משקיעים בעלי שם, היא גם התחברה עם ידוענים בעלי פרופיל גבוה, כולל טום בריידי הגדול, דוגמנית העל ג'יזל בונדשן, כוכבי ה-NBA סטף קרי ושאקיל אוניל, הטניסאית נעמי אוסקה ועוד.
לפני קריסתה, לפי הדיווחים, FTX גם קיוותה ליצור שותפות עם כוכבת הפופ טיילור סוויפט.
הזמרת שכבשה לאחרונה את פסגות הבילבורד והספוטיפיי ניהלה משא ומתן על סכום של 100 מיליון דולר באביב האחרון עם פלטפורמת הקריפטו שהודיעה לאחרונה על פשיטת רגל לאחר התנהלות חסרת אחריות. העסקה הייתה בשלביה המאוחרים, דיווח ה"פייננשל טיימס", שציטט "מקורות עם ידע על השיחות".
כמה מחברי צוות השיווק של FTX התנגדו לעסקה, נכתב בפרסום, מתוך אמונה שזה מחיר גבוה מדי לשלם. הם גם הטילו ספק בערך של תמיכה של ידוענים והאם סוויפט מתאימה לדמוגרפיה של קהל הלקוחות שלה.
עובד לשעבר ב-FTX אמר שהחברה ביקשה "מידה קלה של תמיכה" מסוויפט ברשתות החברתיות. אבל אדם אחר אמר שסוויפט מעולם לא אמרה שהיא תתמוך בחברה. "טיילור לא הסכימה לעסקת הפרסום. הדיון היה סביב חסות פוטנציאלית לסיור שלא קרה", אמר האדם לפייננשל טיימס.
מכיוון שהמשא ומתן לא הביא לעסקה, סוויפט ללא ספק ניצלה מסקנדל באחת מנקודות הזמן החשובות בקריירה שלה, בה הוציאה אלבום מושקע שהוליד אותה מחדש בפלטפורמות ההאזנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה