תרבות ופנאי

טיילור סוויפט מתפוצצת בהישג היסטורי: "אני המומה"

טיילור סוויפט שוברת שיא שעוד לא נשבר, והמומה מההצלחה של האלבום החדש
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
זמרת הפופ טיילור סוויפט לא דמיינה שזה מה שיקרה, גם אחרי שהאלבום החדש שלה, Midnights, הפך לאלבום המואזן ביותר השנה בשירותי הסטרימינג המוזיקליים: 10 שירים שלה הגיעו ל-10 המקומות הראשונים במצעד הבילבורד Hot100, הישג שקורה לראשונה ב-64 שנות המצעד.
"10 מתוך 10 מתוך 100 הגדולים??? באלבום העשירי שלי??? אני המומה", כתבה בתדהמה בטוויטר שלה. הישג עוקף את השיא הקודם ששייך לראפר דרייק, שבספטמבר 2021 הכניס 9 שירים לעשיריית הבילבורד.
 
נזכיר שעברו רק עשרה ימים מיציאת האלבום, והשיר שכבש את המקום הראשון בפער הוא Anti-Hero שלו האזינו כ-60 מיליון פעמים בסטרימינג, אחריו מגיע השיר Lavender Haze עם כ-42 מיליון האזנות, במקום השלישי השיר Maroon עם 37.6 מיליון.

Midnights הוא אלבום האולפן העשירי של סוויפט אשר מכיל 13 שירים. לדבריה של סוויפט, כל שיר הוא על סיפור על לילה ללא שינה, כלומר 13 לילות ללא שינה. בשעה 3 לפנות בוקר היא שחררה עוד שבעה שירים נוספים והגבירה את הטירוף סביב האלבום.
 
סוויפט, זוכת 11 פרסי גראמי, הייתה מאוד מופתעת מההצלחה העצומה של האלבום כבר ביומו הראשון ודאגה לשחרר תגובה מתלהבת בטוויטר: "איך אני כה ברת מזל עם כל האנשים פה שעושים משהו כזה מדהים?! כאילו, מה קרה עכשיו?!?!".
עשרת השירים שנכנסו לעשירייה הפותחת של הבילבורד: 
1. “Anti-Hero”
2. “Lavender Haze”
3. “Maroon”
4. “Snow on the Beach,” feat. Lana Del Rey
5. “Midnight Rain”
6. “Bejeweled”
7. “Question…?”
8. “You’re on Your Own, Kid”
9. “Karma”
10. “Vigilante S---”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה