כסף וצרכנות

קבוצת ח.י. מפתיעה וגורפת שני פרסים בתחום שירות הלקוחות

קבוצת ח.י. התמודדה בתחרות של המרכז הישראלי לניהול בקטגוריית שירות הלקוחות, שם זכתה בשני פרסים
מערכת ice |  1
קבוצת חי (צילום יחצ)
קבוצת ח.י. התמודדה השנה בשתי קטגוריות בתחרות השנתית למצוינות בשירות וחוויית הלקוח של המרכז הישראלי לניהול. בקטגורית הטכנולוגיה הגיעו לגמר וזכו במדליית כסף עם מהלך LG OLED LEAGUE - משחק הניחושים שהוקם עבור המונדיאל בשיתוף עם SCORES365.
המשחק נחל הצלחה אדירה, נרשמו קרוב ל-250 אלף משתתפים לאפליקציה מה שהביא לחשיפה גדולה למותג וחיבור חזק עם קהל הלקוחות לאורך תקופת המונדיאל.
המהלך השני שהגיע לגמר הוא "חמישי WOW" בקטגורית שירות לקוחות. פעילות של מוקד שירות הלקוחות, בכל יום חמישי בשעה 16:00, צוות המוקד עבר על פידבקים חיוביים ששלחו הלקוחות, יצרו עימם קשר אישי ודאגו לשלוח להם פינוק הטבה לשבת. 
לדברי מני דהן, מנהל תחום חוויית לקוח ודיגיטל בקבוצת ח.י. "כקבוצה שחרטה על דגלה אסטרטגיית "הלקוח במרכז", גם השנה היה חשוב לנו לשמור על המסורת ולהתחרות בתחרות הגדולה והמשמעותית ביותר בישראל בתחום חוויית הלקוח. זכינו עם מהלך LG OLED LEAGUE שזה משחק הניחושים שהטריף את המדינה בתקופת המונדיאל, הלכה למעשה שינינו לחלוטין את חוויית הצפייה של כרבע מיליון משתתפים במשחק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להתקרב למוצרי החברה.
    נ.ש. 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביטחתי את מכשיר ה-oled שרכשתי ב-1890 ש"ח והובטח במפורש כי במקרה של תקלה תתבצע החלפת מכשיר לחדש. המסך נצרב לאחר פחות משלוש שנות שימוש והחברה מתחמקת ומסכימה להחלפת המסך בלבד ( ללא הכרטיס האלקטרוני ). לא מובן מדוע על כל מכשיר משלמים 199 להרחבת אחריות ובח.י. משלמים 1890 בכדי לגלות שהחברה לא מתכוונת לעמוד כלל בהתחיבויותיה.
    סגור