כסף וצרכנות

בתי המלון והתיאטרון בהטבות לתושבי הדרום: איפה תקבלו 20% הנחה?

הטבות נוספות מצד רשתות שרק רוצות להנעים את זמנם של התושבים שברחו מהדרום הבוער בצל האיום הרקטי מעזה. גם הקאמרי והבימה 
מערכת ice |  1
מלון VERT לגון נתניה (צילום רועי מזרחי, shutterstock)
תושבי עוטף עזה ממשיכים לקבל חיבוק מבעלי העסקים הגדולים במדינה ולצד ההטבות של רמי לוי ורשת המלונות ישראל קנדה, הגיעו הטבות נוספות מצד רשתות שרק רוצות להנעים את זמנם של התושבים שברחו מהדרום הבוער בצל האיום הרקטי מעזה.
רשת מלונות אפריקה ישראל מחזקת את תושבי הדרום ועוטף עזה ומעניקה להם 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת הפרוסים ברחבי הארץ: קראון פלזה תל-אביב, קראון פלזה סיטי סנטר עזריאלי, Vert ירושלים, Vert אילת, Vert ים המלח, Vert לגון נתניה, אינדיגו תל-אביב, ביי ויו חיפה ועוד.
גם רשת מלונות "אסטרל" מעניקה לתושבי עוטף עזה 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת ברחבי העיר אילת בהם בין היתר "מלכת שבא", "אריאה", "מאריס", "פאלמה", "ויליג', "נירוונה קלאב"  ו"נירוונה סוויטס". ההנחה תקפה על כל החדרים, בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה, ללא כפל מבצעים.
תיאטרון הקאמרי מזמין את תושבי עוטף עזה לצפות בהצגות הקאמרי ללא תשלום - מהערב ועד מוצ״ש. כל ההצגות המוצגות בימים הקרובים יהיו פתוחות בפני תושבי העוטף: עוץ לי גוץ לי, גרושים, מותו של סוכן, הבן של מושיקו הגדול, פוטוגרף 51, רינגו
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשמקבלים סוס במתנה לא בודקים לא שיניים
    עודד 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקאמרי נותנים בחינם , המלונות 20% הנחה , זאת בדיחה , אל תתנו בחינם תנו 3 ימים בהנחה משמעותית של 50%, 20% הנחה זה רווח של 30% למלונות
    סגור