כסף וצרכנות

רשת בינלאומית חדשה מגיעה לישראל: 30 סניפים ייפתחו בקרוב

Bath & Body Works בדרך לארץ: דלתא ישראל מותגים חתמה על הסכם זיכיון בלעדי להקמת חנויות  ותפעול של הרשת הבינלאומית המובילה בתחום מוצרי הטיפוח והאוירה Bath & Body Works בישראל. החברה מתכננת להשיק את אתר האון ליין במהלך שנת 2023, ולפתוח לפחות 30 חנויות בארבעת השנים הראשונות
כפיר אדר |  2
טיפוח ויופי (צילום freepik)
דלתא מותגים ישראל הודיעה היום (רביעי) כי חתמה על הסכם זיכיון בלעדי להקמה ותפעול של רשת חנויות ואתר אינטרנט של המותג Bath & Body Works בישראל. במסגרת ההסכם, החברה מתכננת להשיק השנה את אתר האון ליין וצפויה לפתוח לפחות 30 חנויות, עד שנת 2026 בהשקעה מוערכת של כ 60 מיליון שקלים.
תקופת ההסכם נקבעה לתקופה של שבע שנים מיום החתימה, עם אופציה להארכה בשבע שנים נוספות. Bath & Body Works הינה הרשת המובילה בעולם בתחום מוצרי הטיפוח, האוירה ובישום לבית.  מוצריה כוללים מגוון רחב של קרמים ותחליבי גוף, נרות, מפיצי בישום וסבוני ידיים המיוצרים ברובם בארה"ב ומאופיינים כמוצרים איכותיים ועדכניים ובמחירים נוחים.

מחזור המכירות של המותג בשנת 2022 הסתכם בכ-7.5 מיליארד דולר ושם דגש על שירות וחוויית קניה בחנויות ואתרי החברה הכוללים מעל ל-1,800 חנויות בארה"ב וקנדה, מעל ל- 425 חנויות בבעלות זכיינים מחוץ לאמריקה ובאמצעות אתרי האינטרנט של המותג.
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל אמרה היום: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של החברה אנו נרגשים להביא לראשונה לישראל את המותג המוביל בעולם בתחום מוצרי הטיפוח והאווירה,Bath & Body Works  ובכך להרחיב את תמהיל המוצרים והמותגים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ישראל גן עדן לחברות
    אהרון 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאן ניתן למכור מוצר שנמכר בחו״ל במחירים מופקעים ולהגדיר זאת כהנחה בכל מקרה שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 1.
    ממש לא מעניין! רשת סבונים... (ל"ת)
    מישי 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור