כסף וצרכנות

דלתא במבצע משוגע: הנחות של עד 75% בהזמנה באתר

דלתא ממשיכה בגל מבצעי הענק ויצאה במבצע חיסול לסחורת החורף שלה, ברשתות החברתיות של רשת האופנה, נכתב: "הזדמנות אחרונה, SALE, ב-39.90 שקל בלבד, על סווטשירטים ומכנסיים לנשים וגברים". באתר נמצא גם סטים בהנחה של עד 75%, כשמרבית ההנחות מעל 60% בסך הכל
מערכת ice |  1
דלתא (צילום פייסבוק/ קניון עופר מרום)
אחרי שמבצע הענק של קסטרו גרם לטירוף מוחלט בקרב הצרכנים הישראלים, רשתות אופנה נוספות בישראל נאלצו, בין אם מבחירה ובין אם לא, לצאת גם הן במבצעי ענק לחיסול סחורת החורף, שהגיע השנה באיחור גדול, כאשר לאחר שאמריקן איגל מקבוצת ריטיילורס של הראל ויזל נכנסה לזירת המבצעים וגם רנואר הפציצה במבצע משלה, גם פוקס של הראל ויזל יצאה במבצעי חיסול באתר ובחנויות ואחריה גולף, שהציגה באתר מבצע חיסול לקולקציית החורף בהנחה של 60-70%, כעת הגיע תורה של רשת דלתא להיכנס לזירת המבצעים עם מבצע חיסול משלה.
ברשתות החברתיות של רשת האופנה, נכתב: "הזדמנות אחרונה, SALE, ב-39.90 שקל בלבד, על סווטשירטים ומכנסיים לנשים וגברים". באתר נמצא גם סטים בהנחה של עד 75%, כשמרבית ההנחות מעל 60% בסך הכל.
אז בעוד קסטרו מכרה את כל הסחורה שלה במבצע מטורף של 3 פריטים ב-100 שקלים, ושאר הרשתות שהלכו בעקבותיה הציעו מבצעים משתלמים משלהן, הגיע תורה של דלתא לצאת במבצע משלה, כאשר היא מציעה הנחות הנעות בין 75 ל-85 אחוזים על קולקציית החורף, כולל מבצע מיוחד על חולצות הגברים, שנמכרות ב-19.90 שקלים בלבד.

בנוסף, כל קולקציית החורף של דלתא נמכרת כעת במחירי מבצע של עד 99.90 שקלים, כאשר רובם כאמור, במחירים נמוכים משמעותית. כמו כן, חזיות נמכרות במחירי מבצע של עד 59.90 שקלים ונעלי בית ב-29.90 שקלים בלבד, כאשר המבצעים תקפים בחנויות וגם באתר החברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מבצעים
    אורי 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לע מצאתי באתר דלתא שום מבצע שווה . כאשר פיג'מית נמכרות ב 250 שח גם 60% זה הרבה. הפריט היחיד ששווה הוא חזיות מעולות דנמכרות ב 60 שח. גם באתר אינטימה של רשת גולף יש מבצעים שווים.
    סגור