כסף וצרכנות
לקראת הוולנטיינס דיי: זה המוצר שקפץ ב-50% במכירות
ישנה קפיצה מפתיעה במספר קטגוריות, שהיא מעל למצופה. מתברר כי לקראת יום האהבה מוצרי ואביזרי היין נמכרו לאחרונה עם גידול של 60%, כמו גם מכשירי עיסוי שעלו ב-30% ומוצרים למבוגרים ואמצעי מניעה שקפצו ב-50%.
כמדי שנה יום האהבה האמריקאי מצליח להפתיע גם כאן בארץ והדבר ניכר במיוחד בהרגלי הצרכנות שלנו לקראתו. לרגל הוולנטיינס דיי שיחול ביום שלישי הקרוב חברות רבות מציעות הנחות והטבות בלעדיות, במיוחד עבור הזוגות הישראלים. בעקבות כך לא מפתיע שמגוון קטגוריות חוו קפיצה גדולה באחוזי המכירה.
על פי נתוני זאפ השוואת מחירים ישנה קפיצה מפתיעה במספר קטגוריות, שהיא מעל למצופה. מתברר כי לקראת יום האהבה מוצרי ואביזרי היין נמכרו לאחרונה עם גידול של 60%, כמו גם מכשירי עיסוי שעלו ב-30% ומוצרים למבוגרים ואמצעי מניעה שקפצו ב-50%.
לצד אלו היה גידול גם בקטגוריית המתנות הסטנדרטיות יותר. למשל, מוצרי טיפוח כמו בישום ואיפור גדלו ב-40%, כשהמותגים המועדפים על ידי נשים בארץ הם שאנל, דיור ונרסיסו. בתחום האופנה והטקסטיל נרשמה עלייה של 20%, בעוד בשוק התכשיטים נרשמה עלייה מרשימה של 40%, כשהזה הצהוב מוביל בקטגוריה.
עוד ב-
באשר למתנות המיועדות לגברים נוכל לראות עלייה מכובדת גם כן. שעונים ממותג קאסיו וג'י שוק מציגים עלייה בביקוש של 23%. קונסולות המשחקים מראות נוכחות עם גידול של 34%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה