כסף וצרכנות

אירוע בר מצווה בזול? פארק השעשועים שובר את השוק

בר מצווה או בת במצווה בפארק שעשועים? Magic Kass נלחמת ביוקר המחייה עם השקעה של 3 מיליון שקל בפתיחת אולם אירועים במחירים ששוברים את השוק, האולם החדש שמאכלס עד 500 אנשים מציע לחוגגי בת/בר מצווה, זוגות צעירים וחברות לקיים אירוע במחיר של 290 שקל למנה כולל כניסה חופשית של האורחים למתקני הפארק
מערכת ice | 
המתקנים של מג'יק קאס (צילום דניאל סטרבו)
Magic Kass, פארק השעשועים הממוקם במישור אדומים, מרחיב את פעילותו ופותח בימים אלה אולם אירועים חדש,  בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. האולם מאכלס עד 500  אנשים.
המתחם הייחודי מתאים לאירועים אקסקלוסיביים כמו בת מצוות ובר מצוות, חתונות, ימי הולדת, בריתות, אירועי ועדי עובדים, כנסים וכד'. האולם החדש מעניק ללקוחות סל הטבות במחירים זולים במיוחד של 290 שקל למנה, כשהמחיר כולל גם בילוי חופשי במתקני הפארק לפני תחילתו של האירוע. אולם זה מצטרף למתחם האירועים שנפתח לפני כשנה על הגג של הפארק, הצופה אל הנוף המדברי עוצר הנשימה.
"אנו נרגשים להשיק את אולם האירועים האקסקלוסיבי ב- Magic Kass, ולהציע לחוגגים אירוע מושלם, ייחודי וחלומי ברמה גבוהה ובמחירים שוברי שוק. יוקר המחיה שהכה גם בענף האירועים וגרם לעליות מחירים של קייטרינג, הפקה, עיצוב, די ג'יי וכד', מקשה על משפחות שרוצות לחגוג בת מצווה ובר מצווה לילדיהם".

עוד הוסיף: "זוגות צעירים שרוצים להתחתן ואפילו על חברות שמהדקות את החגורה, אבל מבקשות לקיים אירוע כיפי לעובדים. אולם האירועים החדש מהווה פתרון אידיאלי למי שחולם על אירוע חלומי מבלי לשבור חסכונות", כך דוד שטרית, מנכ"ל Magic Kass.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה