כסף וצרכנות

בקרפור חוגגים עם קובי פרץ: ועד העובדים עם מסר להנהלה

עובדי קרפור, מגה ויינות ביתן חגגו באירוע השנתי שארגן ועד העובדים באירוע נטול הנהלה כאשר יו"ר הוועד אייל אלי לוקח את המושכות. בוועד מברכים על כניסת קרפור ועל השינויים שעוברת הרשת
מערכת ice | 
רשת קארפור (צילום pixabay, ויקיפדיה)
יו״ר ועד עובדי מגה יינות ביתן אייל אלי הצליח כנראה לשרוד את השנה הקשה של ההתייעלות ברשת, ולסמן טריטוריה אל מול ההנהלה חדשה של קרפור עם אירוע השנה לעובדי מגה ויינות ביתן ב-"חצר נצר" שנצר סירני אתמול בערב (ראשון) יחד עם הזמר קובי פרץ בהפקת מנטבר הפקות.
אייל אלי אירח את עשרות עובדי הרשת באירוע השנתי כאשר על המצגת כבר ברור לכולם כי קרפור היא השם החם בחברה עם הסלוגן "אירופה בישראל". במופע נטול הנהלה על הבמה, יו"ר הוועד נשא דברים ואף סיכם את האירוע: "משפחה אחת חוגגת משפחת קרפור".

נזכיר כי בכוונת אלקטרה צריכה לזרז תהליכים ולהסב את סניפי יינות ביתן לרשת קרפור כבר עד סוף 2023, יחד עם מחיקת המותגים של יינות ביתן ומגה, וכבר במחצית הראשונה של 2023 יוסבו עשרות סניפים בפריסה ארצית. בינתיים ברשת מוכרים את המותגים של קרפור בקמפיין של "בעל הבית השתגע" עם מחירים זולים במיוחד.
יו״ר ועד עובדי מגה יינות ביתן אייל אלי התייחס בחודש שעבר תכנית ההתייעלות בחברה ואומר מפורשת כי "מקום עבודתם ופרנסתם של עובדי החברה המאוגדים בהסתדרות נותרו מוגנים", וכי ההתייעלות הייתה אך ורק אל מול עובדים זמניים או כאלו שכבר עברו את גיל הפרישה. אלי בירך את כניסתה של רשת קאפור "שתאפשר לעובדנו לעבוד בסביבת עבודה תחרותית ונעימה", ובאירוע השנתי כבר סימן טריטוריה אל מול ההנהלה הנכנסת והמנכ"ל אורי קילשטיין כי ברשת יש ועד חזק שלא יהיה קל להילחם מולו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה