כסף וצרכנות

קניון TLV חוזר לחיים: עשרות חניות חדשות נפתחו

אורי סמיט, מנכ"ל קניון TLV, הודיע ל אכלוס של כ-4,000 מ"ר מהקניון בתקופה של כחצי שנה בלבד. הקניון חתם על 29 עסקות חדשות אשר מביאות את הקניון לאכלוס של כ-90% משטחו. אז איזה חנויות הצטרפו ואיזה עוד עתידות להצטרף?
מערכת ice |  1
קניון TLV (צילום פייסבוק/ TLV Fashion Mall)
אורי סמיט, מנכ"ל קניון TLV, הודיע היום (שלישי) על אכלוס של כ-4,000 מ"ר מהקניון בתקופה של כחצי שנה בלבד. הקניון חתם על 29 עסקות חדשות אשר מביאות את הקניון לאכלוס של כ-90% משטחו. סמיט הודיע על חתימת 29 עסקאות חדשות מכניסת ההנהלה החדשה לקניון, תקופה של חצי שנה בלבד. הקניון כעת מאוכלס בכ-90% משטחו, המספר הגבוה היה כבר למעלה משנתיים.
אורי סמיט, מנכ"ל קניון TLV מסר: ״אני שמח לבשר על חתימת עסקאות חדשות שמביאות את הקניון לכדי אכלוס של כ-90%, המספר הגבוה מזה שנתיים. אנו ממשיכים במאמצים ובטוחים שעד סוף שנת 2023 נגיע אכלוס מלא של הקניון. מאז כניסתה של ההנהלה החדשה לקניון TLV אנו קשובים לצרכי הקהילה ועושים מאמצים בכדי ליצור שינויים ותוספות מרעננות לקניון".
עוד מסר סמיט: "אנו פועלים להביא את המותגים המבוקשים והטרנדים ביותר, ומזהים את הדבר החם הבא על מנת להביא אותו לקניון TLV. בקרוב מאוד יהיו הפתעות והשקות רבות בקניון, כל זאת במטרה להעניק את חוויית הקניות הטובה ביותר עבור לקוחותינו. אני מודה לשוכרים על האמון בקניון ובצוות ההנהלה ובטוח ששיתוף הפעולה ימשיך לשאת פרי".
לאחרונה נפתחו בקניון עסקים חדשים וחנויות רבות ביניהן: מותג האופנה הבינלאומי "ריזרבד", חנות הדגל של רשת אפריל, סופר מרקט "אקסטרה מרקט", מותג האופנה המוביל DKN, מסעדת 416 - הטבעונית המדוברת. בקרוב מאוד ייפתחו חנויות נוספות: חנות ראשונה בישראל של המותג המוביל אלו יוגה, סקוץ' אנד סודה Family Store, מותג המכוניות החשמליות VINFAST, מותג הממתקים SWEETLAND והתרחבות של המותג הקוסמטיקה DIOR שיוסיף תכשיטים ואביזרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תרבות
    טוהה ובועה 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף לא חנות ספרים אחת…?
    סגור