כסף וצרכנות

קמפיין ראשון מסוגו של ריבוק: זה הסכום שהושקע

ריבוק משיקה קמפיין פרסומי חדש ראשון מסוגו בישראל בעלות של כחצי מיליון שקל. זהו הקמפיין השני בעלות זהה בחודשים האחרונים
מערכת ice | 
קמפיין ריבוק (צילום יח"צ)
חברת ההנעלה האמריקאית Reebok (ריבוק) יוצאת בקמפיין פרסומי חדש וראשון מסוגו בישראל. על מסך לד בשטח של 750 מ"ר שיוצב במחלף איילון – השלום בתל אביב תוצג, בתלת ממד, נעל מתפרצת מסוג Classic Leather Reebok. משרד הפרסום האמון על הקמפיין הינו נור בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום קריאטיב לאבס.
הקמפיין, שעלותו כחצי מיליון שקל, נוצר בהשראת הצילום האייקוני משנת 1932 "ארוחת צהרים על גורד שחקים". בתמונה המקורית מצולמים 11 פועלי בניין בקומה ה-69 (מעל ל-250 מטר לרחובות העיר) של בניין רוקפלר וצופים לעבר נופה של העיר ניו יורק.
 
האינטרפרטציה של ריבוק לתמונה האייקונית הינה דמות של נעל מתפרצת מתוך הקיר, כאשר עליה יושבות דמויות הצופות לעבר העיר הגדולה, במקרה הזה, תל אביב.

מדובר בקמפיין פרסומי יקר שני בתוך מספר חודשים של החברה. רק ביולי האחרון השיקה החברה קמפיין באותו האזור בעלות זהה. בנוסף, לפני חודש ריבוק השיקה אתר מכירות אונליין חדש. באתר החדש נמכרים פריטים בלעדיים מקולקציות מיוחדות כמו: Cardi B, Victoria Beckham, Looney Tunes, Peppa Pig. לפי פרסום החברה המהלך נאמד בסכום של למעלה ממיליון שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה