כסף וצרכנות

ריבוק משיקה אתר חדש בהיקף של למעלה ממיליון שקלים

האתר החדש של ריבוק יציע הנחות חדשות לרגל השקתו, בנוסף לכך חברת ההנעלה והלייף סטייל מקווה שצעד זה יחזק את מעמדה כמותג הנעלה החזק בישראל
מערכת ice | 
ריבוק (צילום יחצ)
REEBOK משיקה הבוקר (ראשון) את אתר מכירות האונליין החדש שלה. באתר החדש יימכרו פריטים בלעדיים מקולקציות מיוחדות כמו: CARDI B, Victoria Beckham, Looney Tunes, Peppa Pig. לפי פרסום החברה המהלך נאמד בסכום של למעלה ממיליון שקלים. כמו כן לרגל השקת האתר מציע מותג הספורט והלייף סטייל, בנוסף על קולקציות חדשות ועדכניות גם מגוון רחב של פריטים בהנחות שונות.
מREEBOK נמסר: ״אנחנו גאים ונרגשים להשיק את האתר החדש שלנו לאחר עבודה ממושכת. האתר החדש מציע חווית משתמש מתקדמת לצד מחירים אטרקטיביים וזמן משלוח מהיר. אין לנו ספק שהשקתו תמשיך למצב אותנו כמותג אהוד ופופולארי בקרב הקהל הישראלי".
למעשה זהו אתר ההנעלה והאופנה השני שיצא בצעד חדש. Shoesonline דיווח גם הוא הבוקר על חתימת הסכם בלעדיות אסטרטגי עם מותג הספורט המוביל 4F, שהיה מיובא עד כה על ידי קבוצת MGS.F4  הוא מותג בגדי ספורט ואופנה תוצרת פולין המחזיק בכ-500 חנויות מונו ברנד ברחבי העולם. המותג הפונה לנשים וגברים מציע קולקציות אופנתיות, רחבות ובמגוון מידות. לטענת אתר האופנה טווח המחירים של המותג בישראל נוחים לכל כיס, מה שמבסס את F4 לאחד ממותגי הספורט "המשתלמים ביותר בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה